Διαχωριστικά ασφαλείας θα μπορεί να εγκαταστήσει όποιος οδηγός ταξί το επιθυμεί, προκειμένου να προφυλάσσει τον εαυτό του από τυχόν επιθέσεις, αρκεί να πληροί συγκεκριμένες προδιαγραφές, που αναφέρονται στη νέα απόφαση του υπουργείου Υποδομών
Σε σκηνές αμερικανών ταινιών θα παραπέμπουν σε λίγο καιρό πολλά ελληνικά ταξί, καθώς το υπουργείο Υποδομών έδωσε τη Δευτέρα το «πράσινο φως» για την εγκατάσταση διαχωριστικών ασφαλείας στα επιβατηγά δημόσιας χρήσης.
Η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη, έπειτα από αίτημα των ίδιων των οδηγών ταξί, οι οποίοι ζήτησαν την εγκατάσταση μέτρων ασφαλείας, μετά από μία σειρά εγκληματικών κρουσμάτων εναντίον τους.
Το σύστημα ασφαλείας, το οποίο κοστολογείται από 300 έως 500 ευρώ και θα τοποθετείται σε εθελοντική βάση, θα παρέχει προστασία στον οδηγό τόσο από τις πίσω θέσεις του αυτοκινήτου όσο και από την θέση του συνοδηγού.
Το υπουργείο Υποδομών εξέτασε τι συμβαίνει στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες και κατέληξε σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο προδιαγραφών.
Ο αυτοκινητιστές που θα τοποθετήσουν αυτό το πλέγμα ασφαλείας, θα πρέπει να αποδεικνύουν ότι το διαχωριστικό θα πληροί συγκεκριμένες προδιαγραφές.
Αυτές είναι η ασφαλής στερέωση, η μη επέμβαση στο αμάξωμα, η αποφυγή επηρεασμού στη ζώνη ασφαλείας, το λεβιέ των ταχυτήτων, το σύστημα μετατόπισης των καθισμάτων και τη λειτουργία των αερόσακων, η καλή ορατότητα του οδηγού, η ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος και η ροή του κλιματισμού.
Επίσης, το υλικό του διαχωριστικού θα πρέπει να είναι διαφανές, μη τοξικό, μη εύφλεκτο και ανακυκλώσιμο.
Οι οδηγοί που θα εγκαταστήσουν το σύστημα ασφαλείας, θα περνούν για έλεγχο πιστοποίησης από τη διεύθυνση μεταφορών των περιφερειών.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν δικαιολογητικά για όλες τις ανωτέρω προδιαγραφές, τότε θα αφαιρούνται η άδεια και οι πινακίδες.
tovima.gr
Σε σκηνές αμερικανών ταινιών θα παραπέμπουν σε λίγο καιρό πολλά ελληνικά ταξί, καθώς το υπουργείο Υποδομών έδωσε τη Δευτέρα το «πράσινο φως» για την εγκατάσταση διαχωριστικών ασφαλείας στα επιβατηγά δημόσιας χρήσης.
Η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη, έπειτα από αίτημα των ίδιων των οδηγών ταξί, οι οποίοι ζήτησαν την εγκατάσταση μέτρων ασφαλείας, μετά από μία σειρά εγκληματικών κρουσμάτων εναντίον τους.
Το σύστημα ασφαλείας, το οποίο κοστολογείται από 300 έως 500 ευρώ και θα τοποθετείται σε εθελοντική βάση, θα παρέχει προστασία στον οδηγό τόσο από τις πίσω θέσεις του αυτοκινήτου όσο και από την θέση του συνοδηγού.
Το υπουργείο Υποδομών εξέτασε τι συμβαίνει στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες και κατέληξε σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο προδιαγραφών.
Ο αυτοκινητιστές που θα τοποθετήσουν αυτό το πλέγμα ασφαλείας, θα πρέπει να αποδεικνύουν ότι το διαχωριστικό θα πληροί συγκεκριμένες προδιαγραφές.
Αυτές είναι η ασφαλής στερέωση, η μη επέμβαση στο αμάξωμα, η αποφυγή επηρεασμού στη ζώνη ασφαλείας, το λεβιέ των ταχυτήτων, το σύστημα μετατόπισης των καθισμάτων και τη λειτουργία των αερόσακων, η καλή ορατότητα του οδηγού, η ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος και η ροή του κλιματισμού.
Επίσης, το υλικό του διαχωριστικού θα πρέπει να είναι διαφανές, μη τοξικό, μη εύφλεκτο και ανακυκλώσιμο.
Οι οδηγοί που θα εγκαταστήσουν το σύστημα ασφαλείας, θα περνούν για έλεγχο πιστοποίησης από τη διεύθυνση μεταφορών των περιφερειών.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν δικαιολογητικά για όλες τις ανωτέρω προδιαγραφές, τότε θα αφαιρούνται η άδεια και οι πινακίδες.
tovima.gr
Διαχωριστικά ασφαλείας θα μπορεί να εγκαταστήσει όποιος οδηγός ταξί το επιθυμεί, προκειμένου να προφυλάσσει τον εαυτό του από τυχόν επιθέσεις, αρκεί να πληροί συγκεκριμένες προδιαγραφές, που αναφέρονται στη νέα απόφαση του υπουργείου Υποδομών
Σε σκηνές αμερικανών ταινιών θα παραπέμπουν σε λίγο καιρό πολλά ελληνικά ταξί, καθώς το υπουργείο Υποδομών έδωσε τη Δευτέρα το «πράσινο φως» για την εγκατάσταση διαχωριστικών ασφαλείας στα επιβατηγά δημόσιας χρήσης.
Η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη, έπειτα από αίτημα των ίδιων των οδηγών ταξί, οι οποίοι ζήτησαν την εγκατάσταση μέτρων ασφαλείας, μετά από μία σειρά εγκληματικών κρουσμάτων εναντίον τους.
Το σύστημα ασφαλείας, το οποίο κοστολογείται από 300 έως 500 ευρώ και θα τοποθετείται σε εθελοντική βάση, θα παρέχει προστασία στον οδηγό τόσο από τις πίσω θέσεις του αυτοκινήτου όσο και από την θέση του συνοδηγού.
Το υπουργείο Υποδομών εξέτασε τι συμβαίνει στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες και κατέληξε σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο προδιαγραφών.
Ο αυτοκινητιστές που θα τοποθετήσουν αυτό το πλέγμα ασφαλείας, θα πρέπει να αποδεικνύουν ότι το διαχωριστικό θα πληροί συγκεκριμένες προδιαγραφές.
Αυτές είναι η ασφαλής στερέωση, η μη επέμβαση στο αμάξωμα, η αποφυγή επηρεασμού στη ζώνη ασφαλείας, το λεβιέ των ταχυτήτων, το σύστημα μετατόπισης των καθισμάτων και τη λειτουργία των αερόσακων, η καλή ορατότητα του οδηγού, η ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος και η ροή του κλιματισμού.
Επίσης, το υλικό του διαχωριστικού θα πρέπει να είναι διαφανές, μη τοξικό, μη εύφλεκτο και ανακυκλώσιμο.
Οι οδηγοί που θα εγκαταστήσουν το σύστημα ασφαλείας, θα περνούν για έλεγχο πιστοποίησης από τη διεύθυνση μεταφορών των περιφερειών.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν δικαιολογητικά για όλες τις ανωτέρω προδιαγραφές, τότε θα αφαιρούνται η άδεια και οι πινακίδες.
tovima.gr
Σε σκηνές αμερικανών ταινιών θα παραπέμπουν σε λίγο καιρό πολλά ελληνικά ταξί, καθώς το υπουργείο Υποδομών έδωσε τη Δευτέρα το «πράσινο φως» για την εγκατάσταση διαχωριστικών ασφαλείας στα επιβατηγά δημόσιας χρήσης.
Η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη, έπειτα από αίτημα των ίδιων των οδηγών ταξί, οι οποίοι ζήτησαν την εγκατάσταση μέτρων ασφαλείας, μετά από μία σειρά εγκληματικών κρουσμάτων εναντίον τους.
Το σύστημα ασφαλείας, το οποίο κοστολογείται από 300 έως 500 ευρώ και θα τοποθετείται σε εθελοντική βάση, θα παρέχει προστασία στον οδηγό τόσο από τις πίσω θέσεις του αυτοκινήτου όσο και από την θέση του συνοδηγού.
Το υπουργείο Υποδομών εξέτασε τι συμβαίνει στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες και κατέληξε σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο προδιαγραφών.
Ο αυτοκινητιστές που θα τοποθετήσουν αυτό το πλέγμα ασφαλείας, θα πρέπει να αποδεικνύουν ότι το διαχωριστικό θα πληροί συγκεκριμένες προδιαγραφές.
Αυτές είναι η ασφαλής στερέωση, η μη επέμβαση στο αμάξωμα, η αποφυγή επηρεασμού στη ζώνη ασφαλείας, το λεβιέ των ταχυτήτων, το σύστημα μετατόπισης των καθισμάτων και τη λειτουργία των αερόσακων, η καλή ορατότητα του οδηγού, η ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος και η ροή του κλιματισμού.
Επίσης, το υλικό του διαχωριστικού θα πρέπει να είναι διαφανές, μη τοξικό, μη εύφλεκτο και ανακυκλώσιμο.
Οι οδηγοί που θα εγκαταστήσουν το σύστημα ασφαλείας, θα περνούν για έλεγχο πιστοποίησης από τη διεύθυνση μεταφορών των περιφερειών.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν δικαιολογητικά για όλες τις ανωτέρω προδιαγραφές, τότε θα αφαιρούνται η άδεια και οι πινακίδες.
tovima.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου