Μονομερώς θα μπορεί να προχωρεί ο υπουργός Μεταφορών σε αυξομείωση της τιμής των διοδίων, σύμφωνα με διάταξη του πολυνομοσχεδίου.
Οπως επισημαίνουν πηγές από το υπουργείο Υποδομών, «δεν μπορεί σήμερα να επιβάλλονται τα προβλεπόμενα από τις συμβάσεις διόδια σε τμήματα, όπως είναι για παράδειγμα η Κόρινθος - Πάτρα και τα Τέμπη όπου τα έργα έχουν σταματήσει».
Με τη ρύθμιση αυτή δίδεται η δυνατότητα στον υπουργό Υποδομών να ασκήσει κοινωνική πολιτική με τα διόδια. Ετσι, σύμφωνα με ίδιες πηγές, «αυτή η δυνατότητα δεν θέτει σε κίνδυνο τις συμβάσεις που έχουν κυρωθεί στη Βουλή αφού δεν θιγεί το θέμα των αποζημιώσεων».
Πηγή: Τα Νέα
Οπως επισημαίνουν πηγές από το υπουργείο Υποδομών, «δεν μπορεί σήμερα να επιβάλλονται τα προβλεπόμενα από τις συμβάσεις διόδια σε τμήματα, όπως είναι για παράδειγμα η Κόρινθος - Πάτρα και τα Τέμπη όπου τα έργα έχουν σταματήσει».
Με τη ρύθμιση αυτή δίδεται η δυνατότητα στον υπουργό Υποδομών να ασκήσει κοινωνική πολιτική με τα διόδια. Ετσι, σύμφωνα με ίδιες πηγές, «αυτή η δυνατότητα δεν θέτει σε κίνδυνο τις συμβάσεις που έχουν κυρωθεί στη Βουλή αφού δεν θιγεί το θέμα των αποζημιώσεων».
Πηγή: Τα Νέα
Μονομερώς θα μπορεί να προχωρεί ο υπουργός Μεταφορών σε αυξομείωση της τιμής των διοδίων, σύμφωνα με διάταξη του πολυνομοσχεδίου.
Οπως επισημαίνουν πηγές από το υπουργείο Υποδομών, «δεν μπορεί σήμερα να επιβάλλονται τα προβλεπόμενα από τις συμβάσεις διόδια σε τμήματα, όπως είναι για παράδειγμα η Κόρινθος - Πάτρα και τα Τέμπη όπου τα έργα έχουν σταματήσει».
Με τη ρύθμιση αυτή δίδεται η δυνατότητα στον υπουργό Υποδομών να ασκήσει κοινωνική πολιτική με τα διόδια. Ετσι, σύμφωνα με ίδιες πηγές, «αυτή η δυνατότητα δεν θέτει σε κίνδυνο τις συμβάσεις που έχουν κυρωθεί στη Βουλή αφού δεν θιγεί το θέμα των αποζημιώσεων».
Πηγή: Τα Νέα
Οπως επισημαίνουν πηγές από το υπουργείο Υποδομών, «δεν μπορεί σήμερα να επιβάλλονται τα προβλεπόμενα από τις συμβάσεις διόδια σε τμήματα, όπως είναι για παράδειγμα η Κόρινθος - Πάτρα και τα Τέμπη όπου τα έργα έχουν σταματήσει».
Με τη ρύθμιση αυτή δίδεται η δυνατότητα στον υπουργό Υποδομών να ασκήσει κοινωνική πολιτική με τα διόδια. Ετσι, σύμφωνα με ίδιες πηγές, «αυτή η δυνατότητα δεν θέτει σε κίνδυνο τις συμβάσεις που έχουν κυρωθεί στη Βουλή αφού δεν θιγεί το θέμα των αποζημιώσεων».
Πηγή: Τα Νέα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου