Η μεγάλη αποδοχή που έχει η Giulietta σ΄ όλη την Ευρώπη επιταχύνει τα επόμενα σχέδια των ανθρώπων της Alfa Romeo. Ετσι πέρα της Sportwagon έκδοσης που αναμένεται στα τέλη της χρονιάς, οι Ιταλοί μηχανικοί εξετάζουν και την coupe έκδοση του μοντέλου, η οποία δε θα έχει καμία σχέση με την επερχόμενη Giulia που –όπως έχει αποκαλύψει το «C+S»- θα είναι ένα coupe-οικογενειακό αυτοκίνητο και θα αντικαταστήσει την 159.
Το επικρατέστερο σχέδιο της Giulietta coupe είναι αυτό που σας αποκαλύπτουμε, με τους Ιταλούς σχεδιαστές να κρατάνε ίδια τη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα. Η διαφορά βέβαια θα είναι ότι αυτή η Giulietta θα είναι δίθυρη και αυστηρά τετραθέσια. Ουσιαστικά, η Alfa Romeo μετά την Giulietta θα προχωρήσει και στην αναβίωση της συλλεκτικής Guilietta Sprint Speciale (παρήχθησαν μόνο 2.766 μονάδες), που είχε παρουσιαστεί το 1959 με έναν 4κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 91PS.
Στην Giulietta coupe αναμένεται να τοποθετηθεί ο 1.800άρης TBi που θα αποδίδει 250 ίππους, ενώ θα το επερχόμενο μοντέλο θα διαθέτει το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλής σύμπλεξης, των εννέα σχέσεων (με paddles στο τιμόνι) το οποίο έχει ήδη παραγγελθεί από την ZF…
Αναμένουμε με αγωνία!
Το επικρατέστερο σχέδιο της Giulietta coupe είναι αυτό που σας αποκαλύπτουμε, με τους Ιταλούς σχεδιαστές να κρατάνε ίδια τη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα. Η διαφορά βέβαια θα είναι ότι αυτή η Giulietta θα είναι δίθυρη και αυστηρά τετραθέσια. Ουσιαστικά, η Alfa Romeo μετά την Giulietta θα προχωρήσει και στην αναβίωση της συλλεκτικής Guilietta Sprint Speciale (παρήχθησαν μόνο 2.766 μονάδες), που είχε παρουσιαστεί το 1959 με έναν 4κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 91PS.
Στην Giulietta coupe αναμένεται να τοποθετηθεί ο 1.800άρης TBi που θα αποδίδει 250 ίππους, ενώ θα το επερχόμενο μοντέλο θα διαθέτει το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλής σύμπλεξης, των εννέα σχέσεων (με paddles στο τιμόνι) το οποίο έχει ήδη παραγγελθεί από την ZF…
Αναμένουμε με αγωνία!
Η μεγάλη αποδοχή που έχει η Giulietta σ΄ όλη την Ευρώπη επιταχύνει τα επόμενα σχέδια των ανθρώπων της Alfa Romeo. Ετσι πέρα της Sportwagon έκδοσης που αναμένεται στα τέλη της χρονιάς, οι Ιταλοί μηχανικοί εξετάζουν και την coupe έκδοση του μοντέλου, η οποία δε θα έχει καμία σχέση με την επερχόμενη Giulia που –όπως έχει αποκαλύψει το «C+S»- θα είναι ένα coupe-οικογενειακό αυτοκίνητο και θα αντικαταστήσει την 159.
Το επικρατέστερο σχέδιο της Giulietta coupe είναι αυτό που σας αποκαλύπτουμε, με τους Ιταλούς σχεδιαστές να κρατάνε ίδια τη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα. Η διαφορά βέβαια θα είναι ότι αυτή η Giulietta θα είναι δίθυρη και αυστηρά τετραθέσια. Ουσιαστικά, η Alfa Romeo μετά την Giulietta θα προχωρήσει και στην αναβίωση της συλλεκτικής Guilietta Sprint Speciale (παρήχθησαν μόνο 2.766 μονάδες), που είχε παρουσιαστεί το 1959 με έναν 4κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 91PS.
Στην Giulietta coupe αναμένεται να τοποθετηθεί ο 1.800άρης TBi που θα αποδίδει 250 ίππους, ενώ θα το επερχόμενο μοντέλο θα διαθέτει το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλής σύμπλεξης, των εννέα σχέσεων (με paddles στο τιμόνι) το οποίο έχει ήδη παραγγελθεί από την ZF…
Αναμένουμε με αγωνία!
Το επικρατέστερο σχέδιο της Giulietta coupe είναι αυτό που σας αποκαλύπτουμε, με τους Ιταλούς σχεδιαστές να κρατάνε ίδια τη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα. Η διαφορά βέβαια θα είναι ότι αυτή η Giulietta θα είναι δίθυρη και αυστηρά τετραθέσια. Ουσιαστικά, η Alfa Romeo μετά την Giulietta θα προχωρήσει και στην αναβίωση της συλλεκτικής Guilietta Sprint Speciale (παρήχθησαν μόνο 2.766 μονάδες), που είχε παρουσιαστεί το 1959 με έναν 4κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 91PS.
Στην Giulietta coupe αναμένεται να τοποθετηθεί ο 1.800άρης TBi που θα αποδίδει 250 ίππους, ενώ θα το επερχόμενο μοντέλο θα διαθέτει το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλής σύμπλεξης, των εννέα σχέσεων (με paddles στο τιμόνι) το οποίο έχει ήδη παραγγελθεί από την ZF…
Αναμένουμε με αγωνία!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου