Το πολυαναμενόμενο νέο Audi A3, το οποίο όλοι περίμεναν, παρουσιάζεται επίσημα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Όπως είναι με μιας διακριτό, το νέο premium «χάτς» της Audi υιοθετεί γνώριμες φόρμες, με λεπτότερα αυτή τη φορά φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος και πιο τονισμένη μάσκα με μεγαλύτερες και πιο επιθετικές σε σχεδίαση εισαγωγές αέρα. Στο πλάι, το νέο Α3 ξεχωρίζει για τις έντονες ακμές που διατρέχουν τις πλευρικές του επιφάνειες, ενώ πίσω τα μεγαλύτερα σε σχέση με το παρελθόν φωτιστικά σώματα συνθέτουν ένα σύγχρονο και αρκούντως αθλητικό σύνολο, που δεν αποστασιοποιείται όμως από τα συνήθη «αυστηρά» αισθητικά πρότυπα της γερμανικής σχολής.
Από εκεί και πέρα, όπως ήδη είναι γνωστό, το νέο Α3 βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα/δάπεδο Modular Transverse Matrix-MQB (Modularer Querbaukasten, στα Γερμανικά), η οποία χαρακτηρίζεται από μια παροιμιώδη για το είδος του ευελιξία, που με τη σειρά του παρέχει στους ιθύνοντες της εταιρείας την ευκαιρία να κατασκευάζουν «πάνω» σε αυτή μια πλειάδα διαφορετικών μοντέλων (από το Polo έως και το Passat). Ποια είναι όμως τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας MQB πλατφόρμας; Πρώτα και κύρια, η δυνατότητα που παρέχει για μια ενιαία τοποθέτηση του κινητήρα, και μάλιστα σε όλες τις διαθέσιμες παραλλαγές μοντέλων, είτε πρόκειται για μηχανικά σύνολα βενζίνης είτε πετρελαίου.
Σε ό,τι τώρα αφορά στο εσωτερικό, οι Γερμανοί έχουν ήδη προδώσαν τη μορφή του συμμετέχοντας πρόσφατα στην έκθεση ηλεκτρονικών συστημάτων Consumer Electronics Show (CES) στην πόλη του Λ. Βέγκας. Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, η μορφή του εσωτερικού θυμίζει πολύ έντονα εκείνον του μικρότερου Α1, με τα υλικά που το απαρτίζουν να διαθέτουν μια «σοβαρή» σχεδιαστική προσέγγιση, καθώς και αναβαθμισμένα, σε ποιότητα και αφή, υλικά. Νέα και πιο «αθλητική» μορφή διαθέτει το σύστημα διεύθυνσης, ενώ χαρακτηριστική όπως παρατηρούμε είναι η αντικατάσταση των αναλογικών ενδείξεων για τη θερμοκρασία νερού του κινητήρα και την ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ με ψηφιακές. Επίσης, υπάρχει κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, ενώ το κλασσικό χειρόφρενο έχει αντικατασταθεί με ηλεκτρονικό, κατά τα πρότυπα των μεγαλύτερων Α4, Α6 κοκ. Στην κορυφή του ταμπλό υπάρχει μια νέα οθόνη 7 ιντσών, στην οποία προβάλλονται, σε τρισδιάστατη μάλιστα απεικόνιση, μια πλειάδα λειτουργιών και ενδείξεων. Πλήρως αναβαθμισμένο είναι και το γνωστό σύστημα πολυμέσων MMI με το οποίο θα εφοδιάζεται πλέον και το νέο Α3, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τα μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα της γκάμας. Σύμφωνα με την Audi, το MMI του νέου Α3 είναι πλέον αναβαθμισμένο, χάρη στο νέο του λογισμικό, αλλά και πιο εύχρηστο παρέχοντας τη δυνατότητα σύνδεσης με υπολογιστή και iPod. Πλέον, υπάρχουν δύο διακόπτες, με τον πρώτο να ελέγχει τις λειτουργίες του τηλεφώνου και του GPS και το δεύτερο εκείνες που αφορούν το ηχοσύστημα και τα μέσα διασύνδεσης-επικοινωνίας. Επίσης, το νέο A3 θα εφοδιάζεται με ένα εξελιγμένο σύστημα head-up-dislpay, το οποίο θα επιτρέπει στον οδηγό να δει χρήσιμες πληροφορίες χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από το δρόμο.
Προς το παρόν, σε ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες, επίσημες πληροφορίες δεν υπάρχουν. Ωστόσο, πολύ πιθανό είναι η γκάμα των μηχανικών συνόλων βενζίνης που θα εγκατασταθεί κάτω από το εμπρός καπό να ξεκινά από τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο 1.200άρη TFSi των 105 λίτρων καταλήγοντας στην κορυφή της στον αντίστοιχο 2λιτρο των 211 ίππων. Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, η πυραμίδα αναμένεται να ξεκινά από τα 1,6 λίτρα (105 ίπποι) τη στιγμή που η κορυφαία πρόταση δεν αναμένεται να είναι άλλη από την 2λιτρη (TDi) των 180 ίππων.
Για περισσότερες και… επιβεβαιωμένες, πλέον, πληροφορίες αναφορικά με το ολοκαίνουργιο Audi A3, υπομονή λίγες ακόμα μέρες.
4troxoi.gr
Όπως είναι με μιας διακριτό, το νέο premium «χάτς» της Audi υιοθετεί γνώριμες φόρμες, με λεπτότερα αυτή τη φορά φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος και πιο τονισμένη μάσκα με μεγαλύτερες και πιο επιθετικές σε σχεδίαση εισαγωγές αέρα. Στο πλάι, το νέο Α3 ξεχωρίζει για τις έντονες ακμές που διατρέχουν τις πλευρικές του επιφάνειες, ενώ πίσω τα μεγαλύτερα σε σχέση με το παρελθόν φωτιστικά σώματα συνθέτουν ένα σύγχρονο και αρκούντως αθλητικό σύνολο, που δεν αποστασιοποιείται όμως από τα συνήθη «αυστηρά» αισθητικά πρότυπα της γερμανικής σχολής.
Από εκεί και πέρα, όπως ήδη είναι γνωστό, το νέο Α3 βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα/δάπεδο Modular Transverse Matrix-MQB (Modularer Querbaukasten, στα Γερμανικά), η οποία χαρακτηρίζεται από μια παροιμιώδη για το είδος του ευελιξία, που με τη σειρά του παρέχει στους ιθύνοντες της εταιρείας την ευκαιρία να κατασκευάζουν «πάνω» σε αυτή μια πλειάδα διαφορετικών μοντέλων (από το Polo έως και το Passat). Ποια είναι όμως τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας MQB πλατφόρμας; Πρώτα και κύρια, η δυνατότητα που παρέχει για μια ενιαία τοποθέτηση του κινητήρα, και μάλιστα σε όλες τις διαθέσιμες παραλλαγές μοντέλων, είτε πρόκειται για μηχανικά σύνολα βενζίνης είτε πετρελαίου.
Σε ό,τι τώρα αφορά στο εσωτερικό, οι Γερμανοί έχουν ήδη προδώσαν τη μορφή του συμμετέχοντας πρόσφατα στην έκθεση ηλεκτρονικών συστημάτων Consumer Electronics Show (CES) στην πόλη του Λ. Βέγκας. Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, η μορφή του εσωτερικού θυμίζει πολύ έντονα εκείνον του μικρότερου Α1, με τα υλικά που το απαρτίζουν να διαθέτουν μια «σοβαρή» σχεδιαστική προσέγγιση, καθώς και αναβαθμισμένα, σε ποιότητα και αφή, υλικά. Νέα και πιο «αθλητική» μορφή διαθέτει το σύστημα διεύθυνσης, ενώ χαρακτηριστική όπως παρατηρούμε είναι η αντικατάσταση των αναλογικών ενδείξεων για τη θερμοκρασία νερού του κινητήρα και την ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ με ψηφιακές. Επίσης, υπάρχει κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, ενώ το κλασσικό χειρόφρενο έχει αντικατασταθεί με ηλεκτρονικό, κατά τα πρότυπα των μεγαλύτερων Α4, Α6 κοκ. Στην κορυφή του ταμπλό υπάρχει μια νέα οθόνη 7 ιντσών, στην οποία προβάλλονται, σε τρισδιάστατη μάλιστα απεικόνιση, μια πλειάδα λειτουργιών και ενδείξεων. Πλήρως αναβαθμισμένο είναι και το γνωστό σύστημα πολυμέσων MMI με το οποίο θα εφοδιάζεται πλέον και το νέο Α3, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τα μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα της γκάμας. Σύμφωνα με την Audi, το MMI του νέου Α3 είναι πλέον αναβαθμισμένο, χάρη στο νέο του λογισμικό, αλλά και πιο εύχρηστο παρέχοντας τη δυνατότητα σύνδεσης με υπολογιστή και iPod. Πλέον, υπάρχουν δύο διακόπτες, με τον πρώτο να ελέγχει τις λειτουργίες του τηλεφώνου και του GPS και το δεύτερο εκείνες που αφορούν το ηχοσύστημα και τα μέσα διασύνδεσης-επικοινωνίας. Επίσης, το νέο A3 θα εφοδιάζεται με ένα εξελιγμένο σύστημα head-up-dislpay, το οποίο θα επιτρέπει στον οδηγό να δει χρήσιμες πληροφορίες χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από το δρόμο.
Προς το παρόν, σε ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες, επίσημες πληροφορίες δεν υπάρχουν. Ωστόσο, πολύ πιθανό είναι η γκάμα των μηχανικών συνόλων βενζίνης που θα εγκατασταθεί κάτω από το εμπρός καπό να ξεκινά από τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο 1.200άρη TFSi των 105 λίτρων καταλήγοντας στην κορυφή της στον αντίστοιχο 2λιτρο των 211 ίππων. Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, η πυραμίδα αναμένεται να ξεκινά από τα 1,6 λίτρα (105 ίπποι) τη στιγμή που η κορυφαία πρόταση δεν αναμένεται να είναι άλλη από την 2λιτρη (TDi) των 180 ίππων.
Για περισσότερες και… επιβεβαιωμένες, πλέον, πληροφορίες αναφορικά με το ολοκαίνουργιο Audi A3, υπομονή λίγες ακόμα μέρες.
4troxoi.gr
Το πολυαναμενόμενο νέο Audi A3, το οποίο όλοι περίμεναν, παρουσιάζεται επίσημα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Όπως είναι με μιας διακριτό, το νέο premium «χάτς» της Audi υιοθετεί γνώριμες φόρμες, με λεπτότερα αυτή τη φορά φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος και πιο τονισμένη μάσκα με μεγαλύτερες και πιο επιθετικές σε σχεδίαση εισαγωγές αέρα. Στο πλάι, το νέο Α3 ξεχωρίζει για τις έντονες ακμές που διατρέχουν τις πλευρικές του επιφάνειες, ενώ πίσω τα μεγαλύτερα σε σχέση με το παρελθόν φωτιστικά σώματα συνθέτουν ένα σύγχρονο και αρκούντως αθλητικό σύνολο, που δεν αποστασιοποιείται όμως από τα συνήθη «αυστηρά» αισθητικά πρότυπα της γερμανικής σχολής.
Από εκεί και πέρα, όπως ήδη είναι γνωστό, το νέο Α3 βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα/δάπεδο Modular Transverse Matrix-MQB (Modularer Querbaukasten, στα Γερμανικά), η οποία χαρακτηρίζεται από μια παροιμιώδη για το είδος του ευελιξία, που με τη σειρά του παρέχει στους ιθύνοντες της εταιρείας την ευκαιρία να κατασκευάζουν «πάνω» σε αυτή μια πλειάδα διαφορετικών μοντέλων (από το Polo έως και το Passat). Ποια είναι όμως τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας MQB πλατφόρμας; Πρώτα και κύρια, η δυνατότητα που παρέχει για μια ενιαία τοποθέτηση του κινητήρα, και μάλιστα σε όλες τις διαθέσιμες παραλλαγές μοντέλων, είτε πρόκειται για μηχανικά σύνολα βενζίνης είτε πετρελαίου.
Σε ό,τι τώρα αφορά στο εσωτερικό, οι Γερμανοί έχουν ήδη προδώσαν τη μορφή του συμμετέχοντας πρόσφατα στην έκθεση ηλεκτρονικών συστημάτων Consumer Electronics Show (CES) στην πόλη του Λ. Βέγκας. Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, η μορφή του εσωτερικού θυμίζει πολύ έντονα εκείνον του μικρότερου Α1, με τα υλικά που το απαρτίζουν να διαθέτουν μια «σοβαρή» σχεδιαστική προσέγγιση, καθώς και αναβαθμισμένα, σε ποιότητα και αφή, υλικά. Νέα και πιο «αθλητική» μορφή διαθέτει το σύστημα διεύθυνσης, ενώ χαρακτηριστική όπως παρατηρούμε είναι η αντικατάσταση των αναλογικών ενδείξεων για τη θερμοκρασία νερού του κινητήρα και την ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ με ψηφιακές. Επίσης, υπάρχει κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, ενώ το κλασσικό χειρόφρενο έχει αντικατασταθεί με ηλεκτρονικό, κατά τα πρότυπα των μεγαλύτερων Α4, Α6 κοκ. Στην κορυφή του ταμπλό υπάρχει μια νέα οθόνη 7 ιντσών, στην οποία προβάλλονται, σε τρισδιάστατη μάλιστα απεικόνιση, μια πλειάδα λειτουργιών και ενδείξεων. Πλήρως αναβαθμισμένο είναι και το γνωστό σύστημα πολυμέσων MMI με το οποίο θα εφοδιάζεται πλέον και το νέο Α3, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τα μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα της γκάμας. Σύμφωνα με την Audi, το MMI του νέου Α3 είναι πλέον αναβαθμισμένο, χάρη στο νέο του λογισμικό, αλλά και πιο εύχρηστο παρέχοντας τη δυνατότητα σύνδεσης με υπολογιστή και iPod. Πλέον, υπάρχουν δύο διακόπτες, με τον πρώτο να ελέγχει τις λειτουργίες του τηλεφώνου και του GPS και το δεύτερο εκείνες που αφορούν το ηχοσύστημα και τα μέσα διασύνδεσης-επικοινωνίας. Επίσης, το νέο A3 θα εφοδιάζεται με ένα εξελιγμένο σύστημα head-up-dislpay, το οποίο θα επιτρέπει στον οδηγό να δει χρήσιμες πληροφορίες χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από το δρόμο.
Προς το παρόν, σε ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες, επίσημες πληροφορίες δεν υπάρχουν. Ωστόσο, πολύ πιθανό είναι η γκάμα των μηχανικών συνόλων βενζίνης που θα εγκατασταθεί κάτω από το εμπρός καπό να ξεκινά από τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο 1.200άρη TFSi των 105 λίτρων καταλήγοντας στην κορυφή της στον αντίστοιχο 2λιτρο των 211 ίππων. Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, η πυραμίδα αναμένεται να ξεκινά από τα 1,6 λίτρα (105 ίπποι) τη στιγμή που η κορυφαία πρόταση δεν αναμένεται να είναι άλλη από την 2λιτρη (TDi) των 180 ίππων.
Για περισσότερες και… επιβεβαιωμένες, πλέον, πληροφορίες αναφορικά με το ολοκαίνουργιο Audi A3, υπομονή λίγες ακόμα μέρες.
4troxoi.gr
Όπως είναι με μιας διακριτό, το νέο premium «χάτς» της Audi υιοθετεί γνώριμες φόρμες, με λεπτότερα αυτή τη φορά φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος και πιο τονισμένη μάσκα με μεγαλύτερες και πιο επιθετικές σε σχεδίαση εισαγωγές αέρα. Στο πλάι, το νέο Α3 ξεχωρίζει για τις έντονες ακμές που διατρέχουν τις πλευρικές του επιφάνειες, ενώ πίσω τα μεγαλύτερα σε σχέση με το παρελθόν φωτιστικά σώματα συνθέτουν ένα σύγχρονο και αρκούντως αθλητικό σύνολο, που δεν αποστασιοποιείται όμως από τα συνήθη «αυστηρά» αισθητικά πρότυπα της γερμανικής σχολής.
Από εκεί και πέρα, όπως ήδη είναι γνωστό, το νέο Α3 βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα/δάπεδο Modular Transverse Matrix-MQB (Modularer Querbaukasten, στα Γερμανικά), η οποία χαρακτηρίζεται από μια παροιμιώδη για το είδος του ευελιξία, που με τη σειρά του παρέχει στους ιθύνοντες της εταιρείας την ευκαιρία να κατασκευάζουν «πάνω» σε αυτή μια πλειάδα διαφορετικών μοντέλων (από το Polo έως και το Passat). Ποια είναι όμως τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας MQB πλατφόρμας; Πρώτα και κύρια, η δυνατότητα που παρέχει για μια ενιαία τοποθέτηση του κινητήρα, και μάλιστα σε όλες τις διαθέσιμες παραλλαγές μοντέλων, είτε πρόκειται για μηχανικά σύνολα βενζίνης είτε πετρελαίου.
Σε ό,τι τώρα αφορά στο εσωτερικό, οι Γερμανοί έχουν ήδη προδώσαν τη μορφή του συμμετέχοντας πρόσφατα στην έκθεση ηλεκτρονικών συστημάτων Consumer Electronics Show (CES) στην πόλη του Λ. Βέγκας. Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, η μορφή του εσωτερικού θυμίζει πολύ έντονα εκείνον του μικρότερου Α1, με τα υλικά που το απαρτίζουν να διαθέτουν μια «σοβαρή» σχεδιαστική προσέγγιση, καθώς και αναβαθμισμένα, σε ποιότητα και αφή, υλικά. Νέα και πιο «αθλητική» μορφή διαθέτει το σύστημα διεύθυνσης, ενώ χαρακτηριστική όπως παρατηρούμε είναι η αντικατάσταση των αναλογικών ενδείξεων για τη θερμοκρασία νερού του κινητήρα και την ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ με ψηφιακές. Επίσης, υπάρχει κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, ενώ το κλασσικό χειρόφρενο έχει αντικατασταθεί με ηλεκτρονικό, κατά τα πρότυπα των μεγαλύτερων Α4, Α6 κοκ. Στην κορυφή του ταμπλό υπάρχει μια νέα οθόνη 7 ιντσών, στην οποία προβάλλονται, σε τρισδιάστατη μάλιστα απεικόνιση, μια πλειάδα λειτουργιών και ενδείξεων. Πλήρως αναβαθμισμένο είναι και το γνωστό σύστημα πολυμέσων MMI με το οποίο θα εφοδιάζεται πλέον και το νέο Α3, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τα μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα της γκάμας. Σύμφωνα με την Audi, το MMI του νέου Α3 είναι πλέον αναβαθμισμένο, χάρη στο νέο του λογισμικό, αλλά και πιο εύχρηστο παρέχοντας τη δυνατότητα σύνδεσης με υπολογιστή και iPod. Πλέον, υπάρχουν δύο διακόπτες, με τον πρώτο να ελέγχει τις λειτουργίες του τηλεφώνου και του GPS και το δεύτερο εκείνες που αφορούν το ηχοσύστημα και τα μέσα διασύνδεσης-επικοινωνίας. Επίσης, το νέο A3 θα εφοδιάζεται με ένα εξελιγμένο σύστημα head-up-dislpay, το οποίο θα επιτρέπει στον οδηγό να δει χρήσιμες πληροφορίες χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από το δρόμο.
Προς το παρόν, σε ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες, επίσημες πληροφορίες δεν υπάρχουν. Ωστόσο, πολύ πιθανό είναι η γκάμα των μηχανικών συνόλων βενζίνης που θα εγκατασταθεί κάτω από το εμπρός καπό να ξεκινά από τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο 1.200άρη TFSi των 105 λίτρων καταλήγοντας στην κορυφή της στον αντίστοιχο 2λιτρο των 211 ίππων. Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, η πυραμίδα αναμένεται να ξεκινά από τα 1,6 λίτρα (105 ίπποι) τη στιγμή που η κορυφαία πρόταση δεν αναμένεται να είναι άλλη από την 2λιτρη (TDi) των 180 ίππων.
Για περισσότερες και… επιβεβαιωμένες, πλέον, πληροφορίες αναφορικά με το ολοκαίνουργιο Audi A3, υπομονή λίγες ακόμα μέρες.
4troxoi.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου