Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

ΤΑΞΙ . Αποφεύχθηκε εμπλοκή στο παρά πέντε

Την... ύστατη στιγμή, με την υπαναχώρηση του υπουργού Μεταφορών, αποσοβήθηκε η ολική εμπλοκή στο νομοσχέδιο Βορίδη σχετικά με το κεντρικό θέμα του νομοσχεδίου που αφορά στα ταξί.

Την... ύστατη στιγμή, με την υπαναχώρηση του υπουργού Μεταφορών, αποσοβήθηκε η ολική εμπλοκή στο νομοσχέδιο Βορίδη σχετικά με το κεντρικό θέμα του νομοσχεδίου που αφορά στα ταξί. Αιτία, η ρητή ένσταση του ΠΑΣΟΚ, διά του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του κόμματος Χρ. Πρωτόπαπα, ο οποίος διεμήνυσε στον αρμόδιο υπουργό ότι αν δεν αλλάξει τη διάταξη που αφορά στις έδρες των ταξί, τότε το κόμμα του θα καταψηφίσει το σύνολο των άρθρων που αφορούν το επίμαχο θέμα. Σύμφωνα με το ΠΑΣΟΚ, πρέπει οι έδρες των ταξί να προσδιορίζονται σε επίπεδο καλλικρατικών δήμων και όχι σε επίπεδο δημοτικών διαμερισμάτων όπως προέβλεπε η ρύθμιση, με εξαίρεση την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
«Αν το αλλάξετε, το ψηφίζουμε. Ετσι όμως που είναι, δεν το ψηφίζουμε» δήλωσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ κ. Πρωτόπαπας, ξεκαθαρίζοντας ότι «δεν πρόκειται να περάσει τίποτα για τα ταξί αν δεν υπάρξει συμβιβασμός».
Τελικά ο κ. Βορίδης έκανε πίσω και εισηγήθηκε νομοτεχνική βελτίωση της επίμαχης διάταξης, σύμφωνα με την οποία εντός διμήνου τα περιφερειακά συμβούλια θα μπορούν να αποφαίνονται αν θα προχωρήσουν σε κατανομή των εδρών των ταξί σε επίπεδο συνενωμένων όμορων δήμων ή σε επίπεδο διαμερισμάτων.
Για το θέμα ο ΛΑΟΣ κατέθεσε αίτημα ονομαστικής ψηφοφορίας, η οποία δεν αποσύρθηκε παρότι για το θέμα τα δύο μεγάλα κόμματα συμφώνησαν.
Η ονομαστική πραγματοποιήθηκε αργά το βράδυ και όπως ήταν επόμενο απορρίφθηκε.
Νωρίτερα ο υπουργός κατέθεσε προσθήκες, με πιο σημαντικές να προβλέπουν ότι μειώνεται ο αριθμός των ταξί ειδικής μίσθωσης στη Θεσσαλονίκη και ότι αυξάνεται στα 24 από τα 20 χρόνια ο μέγιστος χρόνος κυκλοφορίας των ταξί στην περιφέρεια.




ethnos.gr

Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα του onsitenews στο Facebook πατώντας εδώ

Την... ύστατη στιγμή, με την υπαναχώρηση του υπουργού Μεταφορών, αποσοβήθηκε η ολική εμπλοκή στο νομοσχέδιο Βορίδη σχετικά με το κεντρικό θέμα του νομοσχεδίου που αφορά στα ταξί.

Την... ύστατη στιγμή, με την υπαναχώρηση του υπουργού Μεταφορών, αποσοβήθηκε η ολική εμπλοκή στο νομοσχέδιο Βορίδη σχετικά με το κεντρικό θέμα του νομοσχεδίου που αφορά στα ταξί. Αιτία, η ρητή ένσταση του ΠΑΣΟΚ, διά του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του κόμματος Χρ. Πρωτόπαπα, ο οποίος διεμήνυσε στον αρμόδιο υπουργό ότι αν δεν αλλάξει τη διάταξη που αφορά στις έδρες των ταξί, τότε το κόμμα του θα καταψηφίσει το σύνολο των άρθρων που αφορούν το επίμαχο θέμα. Σύμφωνα με το ΠΑΣΟΚ, πρέπει οι έδρες των ταξί να προσδιορίζονται σε επίπεδο καλλικρατικών δήμων και όχι σε επίπεδο δημοτικών διαμερισμάτων όπως προέβλεπε η ρύθμιση, με εξαίρεση την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
«Αν το αλλάξετε, το ψηφίζουμε. Ετσι όμως που είναι, δεν το ψηφίζουμε» δήλωσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ κ. Πρωτόπαπας, ξεκαθαρίζοντας ότι «δεν πρόκειται να περάσει τίποτα για τα ταξί αν δεν υπάρξει συμβιβασμός».
Τελικά ο κ. Βορίδης έκανε πίσω και εισηγήθηκε νομοτεχνική βελτίωση της επίμαχης διάταξης, σύμφωνα με την οποία εντός διμήνου τα περιφερειακά συμβούλια θα μπορούν να αποφαίνονται αν θα προχωρήσουν σε κατανομή των εδρών των ταξί σε επίπεδο συνενωμένων όμορων δήμων ή σε επίπεδο διαμερισμάτων.
Για το θέμα ο ΛΑΟΣ κατέθεσε αίτημα ονομαστικής ψηφοφορίας, η οποία δεν αποσύρθηκε παρότι για το θέμα τα δύο μεγάλα κόμματα συμφώνησαν.
Η ονομαστική πραγματοποιήθηκε αργά το βράδυ και όπως ήταν επόμενο απορρίφθηκε.
Νωρίτερα ο υπουργός κατέθεσε προσθήκες, με πιο σημαντικές να προβλέπουν ότι μειώνεται ο αριθμός των ταξί ειδικής μίσθωσης στη Θεσσαλονίκη και ότι αυξάνεται στα 24 από τα 20 χρόνια ο μέγιστος χρόνος κυκλοφορίας των ταξί στην περιφέρεια.




ethnos.gr

Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα του onsitenews στο Facebook πατώντας εδώ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου