Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Η Brabus πουλάει μια “6.5″ βασισμένη στην Mercedes E-Class W124

Ένα από τα καλύτερα, αν όχι για πολλούς το καλύτερο, μοντέλα που βγήκαν από τη γραμμή συναρμολόγησης φορώντας το αστέρι της Mercedes-Benz στο καπό ήταν η E-Class W124.  Με σχέδιο και στυλ διαχρονικό παραμένει φρέσκο ​​και σήμερα, σχεδόν 30 χρόνια μετά την παρουσίασή της το 1985, έγινε ιδιαιτέρως διάσημη γιατί ήταν κατασκευασμένη σαν τανκ.
Υπήρχε όμως και μια γρήγορη έκδοση που ονομάζεται 500E από το 1990 μέχρι 1993 και E500 από το 1994-1995, η οποία αναπτύχθηκε σε στενή συνεργασία με την Porsche. Στην πραγματικότητα, η Porsche κατασκεύασε τα χειροποίητα αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της Rössle-Bau στο Zuffenhausen της Γερμανίας.

Το E500 τροφοδοτούταν με ένα ειδικά ρυθμισμένο 5.0-λίτρων V8 κινητήρα με απόδοση 326 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και 480nm ροπής στις 3.900 σ.α.λ., επιτρέποντας του να πιάσει τα πρώτα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 5,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 260 χλμ/ώρα.
Μερικά από τα E500 έπεσαν στα χέρια του γνωστού γερμανικού οίκου, Brabus, η οποία το ονόμασε 6.5, που όπως καταλαβαίνεις οφείλεται στον υπερκυβισμό του κινητήρα σε 6.500 κυβικά εκατοστά. Ο V8 κινητήρας απέδιδε 450 άλογα κάνοντας το W124 να φτάσει τα 100χλμ/ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα και τελική του ταχύτητα να ανέλθει στα 285 χλμ/ώρα.
Οι Γερμανοί της Brabus προσφέρουν προς πώληση μια “6,5″ που έχει καλύψει μόνο 252 χιλιόμετρα, χωρίς να κάνει γνωστές οποιεσδήποτε άλλες λεπτομέρειες λεπτομέρειες σχετικά με το αυτοκίνητο όπως χρονολογία κατασκευής, τιμή κλπ με την εταιρεία να αναφέρει απλώς ότι οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να στείλουν ένα email ή να τους καλέσουν για περισσότερες λεπτομέρειες.
 autoblog.gr

Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα του onsitenews στο Facebook πατώντας εδώ



Ένα από τα καλύτερα, αν όχι για πολλούς το καλύτερο, μοντέλα που βγήκαν από τη γραμμή συναρμολόγησης φορώντας το αστέρι της Mercedes-Benz στο καπό ήταν η E-Class W124.  Με σχέδιο και στυλ διαχρονικό παραμένει φρέσκο ​​και σήμερα, σχεδόν 30 χρόνια μετά την παρουσίασή της το 1985, έγινε ιδιαιτέρως διάσημη γιατί ήταν κατασκευασμένη σαν τανκ.
Υπήρχε όμως και μια γρήγορη έκδοση που ονομάζεται 500E από το 1990 μέχρι 1993 και E500 από το 1994-1995, η οποία αναπτύχθηκε σε στενή συνεργασία με την Porsche. Στην πραγματικότητα, η Porsche κατασκεύασε τα χειροποίητα αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της Rössle-Bau στο Zuffenhausen της Γερμανίας.

Το E500 τροφοδοτούταν με ένα ειδικά ρυθμισμένο 5.0-λίτρων V8 κινητήρα με απόδοση 326 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και 480nm ροπής στις 3.900 σ.α.λ., επιτρέποντας του να πιάσει τα πρώτα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 5,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 260 χλμ/ώρα.
Μερικά από τα E500 έπεσαν στα χέρια του γνωστού γερμανικού οίκου, Brabus, η οποία το ονόμασε 6.5, που όπως καταλαβαίνεις οφείλεται στον υπερκυβισμό του κινητήρα σε 6.500 κυβικά εκατοστά. Ο V8 κινητήρας απέδιδε 450 άλογα κάνοντας το W124 να φτάσει τα 100χλμ/ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα και τελική του ταχύτητα να ανέλθει στα 285 χλμ/ώρα.
Οι Γερμανοί της Brabus προσφέρουν προς πώληση μια “6,5″ που έχει καλύψει μόνο 252 χιλιόμετρα, χωρίς να κάνει γνωστές οποιεσδήποτε άλλες λεπτομέρειες λεπτομέρειες σχετικά με το αυτοκίνητο όπως χρονολογία κατασκευής, τιμή κλπ με την εταιρεία να αναφέρει απλώς ότι οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να στείλουν ένα email ή να τους καλέσουν για περισσότερες λεπτομέρειες.
 autoblog.gr

Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα του onsitenews στο Facebook πατώντας εδώ



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου