Το νέο VW Polo BlueGT, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Γενεύης, προτάσσει σε ιδανικές αναλογίες τον σπορτίφ χαρακτήρα του σε συνδυασμό με υψηλές περιβαλλοντικές ευαισθησίες.
Με τη συγκεκριμένη έκδοση, η οποία δεν αποτελεί πρωτότυπο, αλλά από το καλοκαίρι και εξής για τους αγοραστές της γηραιάς ηπείρου μια «κανονική» παραλλαγή του υπάρχοντος Polo, η VW μας αποδεικνύει και έμπρακτα πως οι επιδόσεις δεν αναιρούν την οικονομία. Και, κατ’ επέκταση, την οικολογική συμπεριφορά. Τι νέο μας φέρνει λοιπόν το Polo BlueGT; Πριν απ’ όλα, τη νέα γενιά των TSI κινητήρων της εταιρείας (κωδικός: ΕΑ211), για την περίσταση στα 1,4 λίτρα, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους, ενσωματώνοντας για πρώτη φορά το σύστημα που «κόβει» τη λειτουργία των μισών κυλίνδρων του (2 από τους 4) όταν το αυτοκίνητο κινείται κάτω από ειδικές συνθήκες. Ο στόχος της επιλογής αυτής, φυσικά, δεν είναι άλλος από την επίτευξη ιδιαίτερα χαμηλών καταναλώσεων βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα, ο 1.400αρης αυτός κινητήρας χρειάζεται κατά μέσο όρο κάτω από το καπό του Polo BlueGT, μόλις 4,7 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα, ακολουθώντας τις τυποποιημένες μετρήσεις της ΕΕ. Πως επιτυγχάνεται αυτό; Με χαμηλούς και μέσους ρυθμούς κίνησης, ο κινητήρας λειτουργεί με δύο μόνο κυλίνδρους (απενεργοποιούνται ο 2ος και 3ος κατά κύλινδρος), επιλογή που εξοικονομεί περί τα 0,4 λιτ./100 χλμ. Το BlueGT, κινούμενο με σταθερή ταχύτητα 50 χλμ./ώρα, χάρη στο cut off αυτό σύστημα, γλιτώνει περί το 1 λίτρο για κάθε 100 χλμ., τιμή που αγγίζει τα 0,7 λίτρα σε περίπτωση που η ταχύτητα κίνησης διατηρηθεί σταθερή στα 70 χλμ./ώρα.
Επί του πρακτέου, στο συγκεκριμένο «πρόγραμμα» λειτουργίας, ο TSI περιστρέφεται από τις 1.250 έως και τις 4.000 σ.α.λ., κάτι που συνεπάγεται η μέγιστη τιμή ροπής να κυμαίνεται, ανάλογα με τις στροφές του, από τα 25 έως και τα 100 Nm. Σε περίπτωση που ο οδηγός πατήσει απότομα ή περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού, τότε οι δύο απενεργοποιημένοι έως τότε κύλινδροι τίθενται αυτόματα στη… ζωή σε χρόνο που κυμαίνεται από 13 έως 36 msec. Το αν όλοι ή οι μισοί κύλινδροι βρίσκονται σε λειτουργία, ο οδηγός του PoloBlueGT το αντιλαμβάνεται μόνο μέσω της σχετικής ένδειξης που βρίσκεται στο ταμπλό, εμπρός από το βασικό οπτικό του πεδίο.
Από εκεί και πέρα, η συγκεκριμένη έκδοση του γερμανικού σούπερ μίνι διαφοροποιείται σχεδιαστικά σε σχέση με τα μικρότερα αδέλφια του διαθέτοντας ειδικά σχεδιασμένους τροχούς 17 ιντσών, που κοσμούνται από τα αρχικά «GT», ενώ… δανεικά από την κορυφαία έκδοση GTi είναι το πίσω σπόιλερ, ο πίσω προφυλακτήρας με τον χαρακτηριστικό διαχύτη αέρα και τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Το πακέτο των σχεδιαστικών διαφοροποιήσεων συμπληρώνεται από τη σκουρόχρωμη μάσκα και το μαύρο κάλυμμα των εξωτερικών καθρεπτών. Τέλος, σε ότι αφορά την ανάρτηση, οι ρυθμίσεις της διαθέτουν μια αρκούντως σπορτίφ… χροιά, με το ύψος των ελατηρίων να είναι μικρότερο κατά 15 χλστ.
Σύμφωνα με την ίδια την VW, η διάθεση του Polo BlueGT στις επιμέρους αγορές της Ευρώπης αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον προσεχή Ιούλιο.
4troxoi.gr
Με τη συγκεκριμένη έκδοση, η οποία δεν αποτελεί πρωτότυπο, αλλά από το καλοκαίρι και εξής για τους αγοραστές της γηραιάς ηπείρου μια «κανονική» παραλλαγή του υπάρχοντος Polo, η VW μας αποδεικνύει και έμπρακτα πως οι επιδόσεις δεν αναιρούν την οικονομία. Και, κατ’ επέκταση, την οικολογική συμπεριφορά. Τι νέο μας φέρνει λοιπόν το Polo BlueGT; Πριν απ’ όλα, τη νέα γενιά των TSI κινητήρων της εταιρείας (κωδικός: ΕΑ211), για την περίσταση στα 1,4 λίτρα, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους, ενσωματώνοντας για πρώτη φορά το σύστημα που «κόβει» τη λειτουργία των μισών κυλίνδρων του (2 από τους 4) όταν το αυτοκίνητο κινείται κάτω από ειδικές συνθήκες. Ο στόχος της επιλογής αυτής, φυσικά, δεν είναι άλλος από την επίτευξη ιδιαίτερα χαμηλών καταναλώσεων βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα, ο 1.400αρης αυτός κινητήρας χρειάζεται κατά μέσο όρο κάτω από το καπό του Polo BlueGT, μόλις 4,7 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα, ακολουθώντας τις τυποποιημένες μετρήσεις της ΕΕ. Πως επιτυγχάνεται αυτό; Με χαμηλούς και μέσους ρυθμούς κίνησης, ο κινητήρας λειτουργεί με δύο μόνο κυλίνδρους (απενεργοποιούνται ο 2ος και 3ος κατά κύλινδρος), επιλογή που εξοικονομεί περί τα 0,4 λιτ./100 χλμ. Το BlueGT, κινούμενο με σταθερή ταχύτητα 50 χλμ./ώρα, χάρη στο cut off αυτό σύστημα, γλιτώνει περί το 1 λίτρο για κάθε 100 χλμ., τιμή που αγγίζει τα 0,7 λίτρα σε περίπτωση που η ταχύτητα κίνησης διατηρηθεί σταθερή στα 70 χλμ./ώρα.
Επί του πρακτέου, στο συγκεκριμένο «πρόγραμμα» λειτουργίας, ο TSI περιστρέφεται από τις 1.250 έως και τις 4.000 σ.α.λ., κάτι που συνεπάγεται η μέγιστη τιμή ροπής να κυμαίνεται, ανάλογα με τις στροφές του, από τα 25 έως και τα 100 Nm. Σε περίπτωση που ο οδηγός πατήσει απότομα ή περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού, τότε οι δύο απενεργοποιημένοι έως τότε κύλινδροι τίθενται αυτόματα στη… ζωή σε χρόνο που κυμαίνεται από 13 έως 36 msec. Το αν όλοι ή οι μισοί κύλινδροι βρίσκονται σε λειτουργία, ο οδηγός του PoloBlueGT το αντιλαμβάνεται μόνο μέσω της σχετικής ένδειξης που βρίσκεται στο ταμπλό, εμπρός από το βασικό οπτικό του πεδίο.
Από εκεί και πέρα, η συγκεκριμένη έκδοση του γερμανικού σούπερ μίνι διαφοροποιείται σχεδιαστικά σε σχέση με τα μικρότερα αδέλφια του διαθέτοντας ειδικά σχεδιασμένους τροχούς 17 ιντσών, που κοσμούνται από τα αρχικά «GT», ενώ… δανεικά από την κορυφαία έκδοση GTi είναι το πίσω σπόιλερ, ο πίσω προφυλακτήρας με τον χαρακτηριστικό διαχύτη αέρα και τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Το πακέτο των σχεδιαστικών διαφοροποιήσεων συμπληρώνεται από τη σκουρόχρωμη μάσκα και το μαύρο κάλυμμα των εξωτερικών καθρεπτών. Τέλος, σε ότι αφορά την ανάρτηση, οι ρυθμίσεις της διαθέτουν μια αρκούντως σπορτίφ… χροιά, με το ύψος των ελατηρίων να είναι μικρότερο κατά 15 χλστ.
Σύμφωνα με την ίδια την VW, η διάθεση του Polo BlueGT στις επιμέρους αγορές της Ευρώπης αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον προσεχή Ιούλιο.
4troxoi.gr
Το νέο VW Polo BlueGT, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Γενεύης, προτάσσει σε ιδανικές αναλογίες τον σπορτίφ χαρακτήρα του σε συνδυασμό με υψηλές περιβαλλοντικές ευαισθησίες.
Με τη συγκεκριμένη έκδοση, η οποία δεν αποτελεί πρωτότυπο, αλλά από το καλοκαίρι και εξής για τους αγοραστές της γηραιάς ηπείρου μια «κανονική» παραλλαγή του υπάρχοντος Polo, η VW μας αποδεικνύει και έμπρακτα πως οι επιδόσεις δεν αναιρούν την οικονομία. Και, κατ’ επέκταση, την οικολογική συμπεριφορά. Τι νέο μας φέρνει λοιπόν το Polo BlueGT; Πριν απ’ όλα, τη νέα γενιά των TSI κινητήρων της εταιρείας (κωδικός: ΕΑ211), για την περίσταση στα 1,4 λίτρα, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους, ενσωματώνοντας για πρώτη φορά το σύστημα που «κόβει» τη λειτουργία των μισών κυλίνδρων του (2 από τους 4) όταν το αυτοκίνητο κινείται κάτω από ειδικές συνθήκες. Ο στόχος της επιλογής αυτής, φυσικά, δεν είναι άλλος από την επίτευξη ιδιαίτερα χαμηλών καταναλώσεων βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα, ο 1.400αρης αυτός κινητήρας χρειάζεται κατά μέσο όρο κάτω από το καπό του Polo BlueGT, μόλις 4,7 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα, ακολουθώντας τις τυποποιημένες μετρήσεις της ΕΕ. Πως επιτυγχάνεται αυτό; Με χαμηλούς και μέσους ρυθμούς κίνησης, ο κινητήρας λειτουργεί με δύο μόνο κυλίνδρους (απενεργοποιούνται ο 2ος και 3ος κατά κύλινδρος), επιλογή που εξοικονομεί περί τα 0,4 λιτ./100 χλμ. Το BlueGT, κινούμενο με σταθερή ταχύτητα 50 χλμ./ώρα, χάρη στο cut off αυτό σύστημα, γλιτώνει περί το 1 λίτρο για κάθε 100 χλμ., τιμή που αγγίζει τα 0,7 λίτρα σε περίπτωση που η ταχύτητα κίνησης διατηρηθεί σταθερή στα 70 χλμ./ώρα.
Επί του πρακτέου, στο συγκεκριμένο «πρόγραμμα» λειτουργίας, ο TSI περιστρέφεται από τις 1.250 έως και τις 4.000 σ.α.λ., κάτι που συνεπάγεται η μέγιστη τιμή ροπής να κυμαίνεται, ανάλογα με τις στροφές του, από τα 25 έως και τα 100 Nm. Σε περίπτωση που ο οδηγός πατήσει απότομα ή περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού, τότε οι δύο απενεργοποιημένοι έως τότε κύλινδροι τίθενται αυτόματα στη… ζωή σε χρόνο που κυμαίνεται από 13 έως 36 msec. Το αν όλοι ή οι μισοί κύλινδροι βρίσκονται σε λειτουργία, ο οδηγός του PoloBlueGT το αντιλαμβάνεται μόνο μέσω της σχετικής ένδειξης που βρίσκεται στο ταμπλό, εμπρός από το βασικό οπτικό του πεδίο.
Από εκεί και πέρα, η συγκεκριμένη έκδοση του γερμανικού σούπερ μίνι διαφοροποιείται σχεδιαστικά σε σχέση με τα μικρότερα αδέλφια του διαθέτοντας ειδικά σχεδιασμένους τροχούς 17 ιντσών, που κοσμούνται από τα αρχικά «GT», ενώ… δανεικά από την κορυφαία έκδοση GTi είναι το πίσω σπόιλερ, ο πίσω προφυλακτήρας με τον χαρακτηριστικό διαχύτη αέρα και τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Το πακέτο των σχεδιαστικών διαφοροποιήσεων συμπληρώνεται από τη σκουρόχρωμη μάσκα και το μαύρο κάλυμμα των εξωτερικών καθρεπτών. Τέλος, σε ότι αφορά την ανάρτηση, οι ρυθμίσεις της διαθέτουν μια αρκούντως σπορτίφ… χροιά, με το ύψος των ελατηρίων να είναι μικρότερο κατά 15 χλστ.
Σύμφωνα με την ίδια την VW, η διάθεση του Polo BlueGT στις επιμέρους αγορές της Ευρώπης αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον προσεχή Ιούλιο.
4troxoi.gr
Με τη συγκεκριμένη έκδοση, η οποία δεν αποτελεί πρωτότυπο, αλλά από το καλοκαίρι και εξής για τους αγοραστές της γηραιάς ηπείρου μια «κανονική» παραλλαγή του υπάρχοντος Polo, η VW μας αποδεικνύει και έμπρακτα πως οι επιδόσεις δεν αναιρούν την οικονομία. Και, κατ’ επέκταση, την οικολογική συμπεριφορά. Τι νέο μας φέρνει λοιπόν το Polo BlueGT; Πριν απ’ όλα, τη νέα γενιά των TSI κινητήρων της εταιρείας (κωδικός: ΕΑ211), για την περίσταση στα 1,4 λίτρα, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους, ενσωματώνοντας για πρώτη φορά το σύστημα που «κόβει» τη λειτουργία των μισών κυλίνδρων του (2 από τους 4) όταν το αυτοκίνητο κινείται κάτω από ειδικές συνθήκες. Ο στόχος της επιλογής αυτής, φυσικά, δεν είναι άλλος από την επίτευξη ιδιαίτερα χαμηλών καταναλώσεων βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα, ο 1.400αρης αυτός κινητήρας χρειάζεται κατά μέσο όρο κάτω από το καπό του Polo BlueGT, μόλις 4,7 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα, ακολουθώντας τις τυποποιημένες μετρήσεις της ΕΕ. Πως επιτυγχάνεται αυτό; Με χαμηλούς και μέσους ρυθμούς κίνησης, ο κινητήρας λειτουργεί με δύο μόνο κυλίνδρους (απενεργοποιούνται ο 2ος και 3ος κατά κύλινδρος), επιλογή που εξοικονομεί περί τα 0,4 λιτ./100 χλμ. Το BlueGT, κινούμενο με σταθερή ταχύτητα 50 χλμ./ώρα, χάρη στο cut off αυτό σύστημα, γλιτώνει περί το 1 λίτρο για κάθε 100 χλμ., τιμή που αγγίζει τα 0,7 λίτρα σε περίπτωση που η ταχύτητα κίνησης διατηρηθεί σταθερή στα 70 χλμ./ώρα.
Επί του πρακτέου, στο συγκεκριμένο «πρόγραμμα» λειτουργίας, ο TSI περιστρέφεται από τις 1.250 έως και τις 4.000 σ.α.λ., κάτι που συνεπάγεται η μέγιστη τιμή ροπής να κυμαίνεται, ανάλογα με τις στροφές του, από τα 25 έως και τα 100 Nm. Σε περίπτωση που ο οδηγός πατήσει απότομα ή περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού, τότε οι δύο απενεργοποιημένοι έως τότε κύλινδροι τίθενται αυτόματα στη… ζωή σε χρόνο που κυμαίνεται από 13 έως 36 msec. Το αν όλοι ή οι μισοί κύλινδροι βρίσκονται σε λειτουργία, ο οδηγός του PoloBlueGT το αντιλαμβάνεται μόνο μέσω της σχετικής ένδειξης που βρίσκεται στο ταμπλό, εμπρός από το βασικό οπτικό του πεδίο.
Από εκεί και πέρα, η συγκεκριμένη έκδοση του γερμανικού σούπερ μίνι διαφοροποιείται σχεδιαστικά σε σχέση με τα μικρότερα αδέλφια του διαθέτοντας ειδικά σχεδιασμένους τροχούς 17 ιντσών, που κοσμούνται από τα αρχικά «GT», ενώ… δανεικά από την κορυφαία έκδοση GTi είναι το πίσω σπόιλερ, ο πίσω προφυλακτήρας με τον χαρακτηριστικό διαχύτη αέρα και τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Το πακέτο των σχεδιαστικών διαφοροποιήσεων συμπληρώνεται από τη σκουρόχρωμη μάσκα και το μαύρο κάλυμμα των εξωτερικών καθρεπτών. Τέλος, σε ότι αφορά την ανάρτηση, οι ρυθμίσεις της διαθέτουν μια αρκούντως σπορτίφ… χροιά, με το ύψος των ελατηρίων να είναι μικρότερο κατά 15 χλστ.
Σύμφωνα με την ίδια την VW, η διάθεση του Polo BlueGT στις επιμέρους αγορές της Ευρώπης αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον προσεχή Ιούλιο.
4troxoi.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου