Η διαφημιστική προβολή προέκυψε χάρη στη δουλειά τριών ατόμων, που κατάφεραν να κινητοποιήσουν εκατοντάδες εθελοντές και να συγκεντρώσουν μέσα σε 20 ημέρες 20.000 δολάρια, τα οποία διατέθηκαν για τη διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στην Times Square.
Το project «Up Greek Tourism» αποτελεί μία έξυπνη πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη που από το 2005 ζει στο Dubai, του Στάθη Χαϊκάλη που δραστηριοποιείται στο χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας και του Ονίκ Παλαντζιάν που μετά από 13 χρόνια στο εξωτερικό επέστρεψε στην Ελλάδα.
Έλληνες από ολόκληρο τον κόσμο προώθησαν με όποιο τρόπο μπορούσαν το project της «ομάδας των τριών» για τη στήριξη της Ελλάδας, ενώ χιλιάδες εθελοντές μέσω του Διαδικτύου αναμεταδίδουν το μήνυμα υπέρ της χώρας μας.
Ο αρχικός στόχος ήταν, αφού νοικιαστεί ο χώρος στην Times Square να τοποθετηθεί μία απλή γιγαντοαφίσα, όμως, χάρη στη συνδρομή ενός Έλληνα καλλιτέχνη, δημιουργήθηκε μία τεράστια ψηφιακή αφίσα, που θα συνθέτει εικόνες από την Ελλάδα, καταλήγοντας στο μήνυμα: «Εμείς οι Έλληνες σας καλούμε να έρθετε στην Ελλάδα».
Ήδη το project Up Greek Tourism έχει μπει στην εφημερίδα Guardian, ενώ η παρουσίαση της ψηφιακής γιγαντοαφίσας θα καλυφθεί από το CNN. Ο ελληνικός τουρισμός θα προβάλλεται σε σποτ του 1 λεπτού και θα προβάλλεται 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το 24ωρο, επί ένα μήνα.
touristorama.com
Το project «Up Greek Tourism» αποτελεί μία έξυπνη πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη που από το 2005 ζει στο Dubai, του Στάθη Χαϊκάλη που δραστηριοποιείται στο χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας και του Ονίκ Παλαντζιάν που μετά από 13 χρόνια στο εξωτερικό επέστρεψε στην Ελλάδα.
Έλληνες από ολόκληρο τον κόσμο προώθησαν με όποιο τρόπο μπορούσαν το project της «ομάδας των τριών» για τη στήριξη της Ελλάδας, ενώ χιλιάδες εθελοντές μέσω του Διαδικτύου αναμεταδίδουν το μήνυμα υπέρ της χώρας μας.
«Εμείς οι Έλληνες σας καλούμε να έρθετε στην Ελλάδα»
Ο αρχικός στόχος ήταν, αφού νοικιαστεί ο χώρος στην Times Square να τοποθετηθεί μία απλή γιγαντοαφίσα, όμως, χάρη στη συνδρομή ενός Έλληνα καλλιτέχνη, δημιουργήθηκε μία τεράστια ψηφιακή αφίσα, που θα συνθέτει εικόνες από την Ελλάδα, καταλήγοντας στο μήνυμα: «Εμείς οι Έλληνες σας καλούμε να έρθετε στην Ελλάδα».
Ήδη το project Up Greek Tourism έχει μπει στην εφημερίδα Guardian, ενώ η παρουσίαση της ψηφιακής γιγαντοαφίσας θα καλυφθεί από το CNN. Ο ελληνικός τουρισμός θα προβάλλεται σε σποτ του 1 λεπτού και θα προβάλλεται 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το 24ωρο, επί ένα μήνα.
touristorama.com
Η διαφημιστική προβολή προέκυψε χάρη στη δουλειά τριών ατόμων, που κατάφεραν να κινητοποιήσουν εκατοντάδες εθελοντές και να συγκεντρώσουν μέσα σε 20 ημέρες 20.000 δολάρια, τα οποία διατέθηκαν για τη διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στην Times Square.
Το project «Up Greek Tourism» αποτελεί μία έξυπνη πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη που από το 2005 ζει στο Dubai, του Στάθη Χαϊκάλη που δραστηριοποιείται στο χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας και του Ονίκ Παλαντζιάν που μετά από 13 χρόνια στο εξωτερικό επέστρεψε στην Ελλάδα.
Έλληνες από ολόκληρο τον κόσμο προώθησαν με όποιο τρόπο μπορούσαν το project της «ομάδας των τριών» για τη στήριξη της Ελλάδας, ενώ χιλιάδες εθελοντές μέσω του Διαδικτύου αναμεταδίδουν το μήνυμα υπέρ της χώρας μας.
Ο αρχικός στόχος ήταν, αφού νοικιαστεί ο χώρος στην Times Square να τοποθετηθεί μία απλή γιγαντοαφίσα, όμως, χάρη στη συνδρομή ενός Έλληνα καλλιτέχνη, δημιουργήθηκε μία τεράστια ψηφιακή αφίσα, που θα συνθέτει εικόνες από την Ελλάδα, καταλήγοντας στο μήνυμα: «Εμείς οι Έλληνες σας καλούμε να έρθετε στην Ελλάδα».
Ήδη το project Up Greek Tourism έχει μπει στην εφημερίδα Guardian, ενώ η παρουσίαση της ψηφιακής γιγαντοαφίσας θα καλυφθεί από το CNN. Ο ελληνικός τουρισμός θα προβάλλεται σε σποτ του 1 λεπτού και θα προβάλλεται 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το 24ωρο, επί ένα μήνα.
touristorama.com
Το project «Up Greek Tourism» αποτελεί μία έξυπνη πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη που από το 2005 ζει στο Dubai, του Στάθη Χαϊκάλη που δραστηριοποιείται στο χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας και του Ονίκ Παλαντζιάν που μετά από 13 χρόνια στο εξωτερικό επέστρεψε στην Ελλάδα.
Έλληνες από ολόκληρο τον κόσμο προώθησαν με όποιο τρόπο μπορούσαν το project της «ομάδας των τριών» για τη στήριξη της Ελλάδας, ενώ χιλιάδες εθελοντές μέσω του Διαδικτύου αναμεταδίδουν το μήνυμα υπέρ της χώρας μας.
«Εμείς οι Έλληνες σας καλούμε να έρθετε στην Ελλάδα»
Ο αρχικός στόχος ήταν, αφού νοικιαστεί ο χώρος στην Times Square να τοποθετηθεί μία απλή γιγαντοαφίσα, όμως, χάρη στη συνδρομή ενός Έλληνα καλλιτέχνη, δημιουργήθηκε μία τεράστια ψηφιακή αφίσα, που θα συνθέτει εικόνες από την Ελλάδα, καταλήγοντας στο μήνυμα: «Εμείς οι Έλληνες σας καλούμε να έρθετε στην Ελλάδα».
Ήδη το project Up Greek Tourism έχει μπει στην εφημερίδα Guardian, ενώ η παρουσίαση της ψηφιακής γιγαντοαφίσας θα καλυφθεί από το CNN. Ο ελληνικός τουρισμός θα προβάλλεται σε σποτ του 1 λεπτού και θα προβάλλεται 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το 24ωρο, επί ένα μήνα.
touristorama.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου