Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ: Κάτι αλλάζει για τα τέλη κυκλοφορίας

Τα τελευταία χρόνια είχατε μάθει να ακούτε για τρελές και αλλεπάλληλες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας. Τώρα φαίνεται ότι κάτι αλλάζει. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Τρόικα, όσο και οι παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών το ξανασκέφτονται. Έτσι δεν θα αποτελέσει έκπληξη αντί νέας μικρής ή μεσαίας μεσοσταθμικής αύξησης, να επέλθει τελικά πάγωμα ή και εκλογικευμένη μείωση των τελών κυκλοφορίας από τη νέα Κυβέρνηση για το 2013. Ούτως ή αλλως η τακτική των τριών τελευταίων ετών αποδείχτηκε «δώρον άδωρον» για το Δημόσιο, και όχι μόνον.
Και αυτοί γιατί: Είδαν ότι «πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι» όπως λέει ο λαός. Στόχευαν, δηλαδή, να αυξήσουν εντυπωσιακά τα δημόσια έσοδα και αντ’ αυτού έκαναν «μιά τρύπα στο νερό» και έπεσαν κιόλας μέσα…
Ο λόγος ; Υπολογίζεται ότι για το 2011 κατατέθηκαν οι πινακίδες κυκλοφορίας περίπου 360.000 οχημάτων.
Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης -αν και από όποιον δρόμο κι αν περάσετε θα δείτε αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες- το 2009 όταν είχαν επιβληθεί για πρώτη φορά τα τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας είχαν ακινητοποιηθεί περίπου 210.000 οχήματα.
Αλλά και από αυτά τα οχήματα που τελικώς συνεχίζουν να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, υπάρχουν κάποιοι  που αποφεύγουν με το «γνωστό ελληνικό δαιμόνιο» να πληρώσουν τα αναλογούντα στον κυβισμό του οχήματός τους τέλη κυκλοφορίας.
Για παράδειγμα όσοι έχουν ή όσοι απέκτησαν ένα «παπάκι»… πήγαν (ή πηγαίνουν ακόμη και τώρα) στην Εφορία και πλήρωσαν (ή πληρώνουν με πρόστιμο) το τέλος κυκλοφορίας των 22 ευρώ (στο διπλάσιο με το πρόστιμο) και κολλάνε το σήμα στο αυτοκίνητό τους. Nα σημειωθεί βέβαια ότι έτσι ρισκάρουν πως δεν θα τους ζητηθεί η βεβαίωση πληρωμής των τελών κυκλοφορίας.
Υπάρχει και άλλη κατηγορία που έχουν από καιρό ζητήσει έκδοση νέας αδείας κυκλοφορίας λόγω απώλειας ή κλοπής όπως και πινακίδων. Αυτοί αν και λιγότεροι με ανάληψη υψηλότατου ρίσκου, έχουν καταθέσει τις καινούργιες πινακίδες και τη καινούρια άδεια και έχουν αφήσει στο όχημά τους τις παλιές πινακίδες και την παλιά άδεια.
Έχουν κολλήσει και ένα σήμα που προμηθεύτηκαν για ένα παπάκι και «δείχνουν… παντελώς νόμιμοι», αρκεί να μην πέσουν σε εξονυχιστικό έλεγχο ή σε «διασταύρωση στοιχείων» απο περιπολικά της αστυνομίας που κινούνται στους δρόμους και «σκανάρουν» πινακίδες για τις οποίες έχει δηλωθεί απώλεια, αναφέρει το star.gr.
Με αυτά και με εκείνα πάντως, τρόικα και υπουργείο Οικονομικών το «ξανασκέφτονται» βλέποντας για το 2011 ότι αύξησαν μεσοσταθμικά κατά 15% τα τέλη κυκλοφορίας και τα έσοδα που μπήκαν στα δημόσια ταμεία ήταν μόλις της τάξης του 4%.


tsantiri.gr

Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα του onsitenews στο Facebook πατώντας εδώ

Τα τελευταία χρόνια είχατε μάθει να ακούτε για τρελές και αλλεπάλληλες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας. Τώρα φαίνεται ότι κάτι αλλάζει. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Τρόικα, όσο και οι παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών το ξανασκέφτονται. Έτσι δεν θα αποτελέσει έκπληξη αντί νέας μικρής ή μεσαίας μεσοσταθμικής αύξησης, να επέλθει τελικά πάγωμα ή και εκλογικευμένη μείωση των τελών κυκλοφορίας από τη νέα Κυβέρνηση για το 2013. Ούτως ή αλλως η τακτική των τριών τελευταίων ετών αποδείχτηκε «δώρον άδωρον» για το Δημόσιο, και όχι μόνον.
Και αυτοί γιατί: Είδαν ότι «πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι» όπως λέει ο λαός. Στόχευαν, δηλαδή, να αυξήσουν εντυπωσιακά τα δημόσια έσοδα και αντ’ αυτού έκαναν «μιά τρύπα στο νερό» και έπεσαν κιόλας μέσα…
Ο λόγος ; Υπολογίζεται ότι για το 2011 κατατέθηκαν οι πινακίδες κυκλοφορίας περίπου 360.000 οχημάτων.
Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης -αν και από όποιον δρόμο κι αν περάσετε θα δείτε αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες- το 2009 όταν είχαν επιβληθεί για πρώτη φορά τα τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας είχαν ακινητοποιηθεί περίπου 210.000 οχήματα.
Αλλά και από αυτά τα οχήματα που τελικώς συνεχίζουν να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, υπάρχουν κάποιοι  που αποφεύγουν με το «γνωστό ελληνικό δαιμόνιο» να πληρώσουν τα αναλογούντα στον κυβισμό του οχήματός τους τέλη κυκλοφορίας.
Για παράδειγμα όσοι έχουν ή όσοι απέκτησαν ένα «παπάκι»… πήγαν (ή πηγαίνουν ακόμη και τώρα) στην Εφορία και πλήρωσαν (ή πληρώνουν με πρόστιμο) το τέλος κυκλοφορίας των 22 ευρώ (στο διπλάσιο με το πρόστιμο) και κολλάνε το σήμα στο αυτοκίνητό τους. Nα σημειωθεί βέβαια ότι έτσι ρισκάρουν πως δεν θα τους ζητηθεί η βεβαίωση πληρωμής των τελών κυκλοφορίας.
Υπάρχει και άλλη κατηγορία που έχουν από καιρό ζητήσει έκδοση νέας αδείας κυκλοφορίας λόγω απώλειας ή κλοπής όπως και πινακίδων. Αυτοί αν και λιγότεροι με ανάληψη υψηλότατου ρίσκου, έχουν καταθέσει τις καινούργιες πινακίδες και τη καινούρια άδεια και έχουν αφήσει στο όχημά τους τις παλιές πινακίδες και την παλιά άδεια.
Έχουν κολλήσει και ένα σήμα που προμηθεύτηκαν για ένα παπάκι και «δείχνουν… παντελώς νόμιμοι», αρκεί να μην πέσουν σε εξονυχιστικό έλεγχο ή σε «διασταύρωση στοιχείων» απο περιπολικά της αστυνομίας που κινούνται στους δρόμους και «σκανάρουν» πινακίδες για τις οποίες έχει δηλωθεί απώλεια, αναφέρει το star.gr.
Με αυτά και με εκείνα πάντως, τρόικα και υπουργείο Οικονομικών το «ξανασκέφτονται» βλέποντας για το 2011 ότι αύξησαν μεσοσταθμικά κατά 15% τα τέλη κυκλοφορίας και τα έσοδα που μπήκαν στα δημόσια ταμεία ήταν μόλις της τάξης του 4%.


tsantiri.gr

Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα του onsitenews στο Facebook πατώντας εδώ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου