Όπως είναι γνωστό η Brabus δεν ασχολείται μόνο με τα «άκακα» Smart Fortwo αλλά βάζει το χεράκι της και στα μεγαλύτερα μοντέλα της Mercedes. Φέτος στη Γενεύη η C-Class Coupe δέχτηκε τις περιποιήσεις του βελτιωτικού οίκου. Αναφερόμενοι στην 800 Bullit δεν μιλάμε
μόνο για αεροδυναμικά βοηθήματα στο αμάξωμα και σπορ διάκοσμο στο εσωτερικό. Οι βασικές βελτιώσεις κρύβονται κάτω από το καπό του πληθωρικού γερμανικού μοντέλου.
Η βάση είναι η C63 AMG αλλά το συγκεκριμένο δημιούργημα διαθέτει έναν V12 Biturbo κινητήρα με απόδοση 800 ίππους και 1.420 Nm ροπής!
Ο συγκεκριμένος κινητήρας προέρχεται από την S600 και έχει μεγαλώσει σε χωρητικότητα, φτάνοντας στα 6,3 λίτρα. Ανάμεσα στα τεχνικά χαρακτηριστικά ξεχωρίζει το τρομακτικό νούμερο της τελικής ταχύτητας, το οποίο είναι 370 km/h.
Βέβαια για να αποκτήσει κανείς αυτόν τον πύραυλο εδάφους, πρέπει να καταβάλει στη Γερμανία σχεδόν 600.000 ευρώ, νούμερο επίσης αρκετά τρομακτικό.
gocar.gr
μόνο για αεροδυναμικά βοηθήματα στο αμάξωμα και σπορ διάκοσμο στο εσωτερικό. Οι βασικές βελτιώσεις κρύβονται κάτω από το καπό του πληθωρικού γερμανικού μοντέλου.
Η βάση είναι η C63 AMG αλλά το συγκεκριμένο δημιούργημα διαθέτει έναν V12 Biturbo κινητήρα με απόδοση 800 ίππους και 1.420 Nm ροπής!
Ο συγκεκριμένος κινητήρας προέρχεται από την S600 και έχει μεγαλώσει σε χωρητικότητα, φτάνοντας στα 6,3 λίτρα. Ανάμεσα στα τεχνικά χαρακτηριστικά ξεχωρίζει το τρομακτικό νούμερο της τελικής ταχύτητας, το οποίο είναι 370 km/h.
Βέβαια για να αποκτήσει κανείς αυτόν τον πύραυλο εδάφους, πρέπει να καταβάλει στη Γερμανία σχεδόν 600.000 ευρώ, νούμερο επίσης αρκετά τρομακτικό.
gocar.gr
Όπως είναι γνωστό η Brabus δεν ασχολείται μόνο με τα «άκακα» Smart Fortwo αλλά βάζει το χεράκι της και στα μεγαλύτερα μοντέλα της Mercedes. Φέτος στη Γενεύη η C-Class Coupe δέχτηκε τις περιποιήσεις του βελτιωτικού οίκου. Αναφερόμενοι στην 800 Bullit δεν μιλάμε
μόνο για αεροδυναμικά βοηθήματα στο αμάξωμα και σπορ διάκοσμο στο εσωτερικό. Οι βασικές βελτιώσεις κρύβονται κάτω από το καπό του πληθωρικού γερμανικού μοντέλου.
Η βάση είναι η C63 AMG αλλά το συγκεκριμένο δημιούργημα διαθέτει έναν V12 Biturbo κινητήρα με απόδοση 800 ίππους και 1.420 Nm ροπής!
Ο συγκεκριμένος κινητήρας προέρχεται από την S600 και έχει μεγαλώσει σε χωρητικότητα, φτάνοντας στα 6,3 λίτρα. Ανάμεσα στα τεχνικά χαρακτηριστικά ξεχωρίζει το τρομακτικό νούμερο της τελικής ταχύτητας, το οποίο είναι 370 km/h.
Βέβαια για να αποκτήσει κανείς αυτόν τον πύραυλο εδάφους, πρέπει να καταβάλει στη Γερμανία σχεδόν 600.000 ευρώ, νούμερο επίσης αρκετά τρομακτικό.
gocar.gr
μόνο για αεροδυναμικά βοηθήματα στο αμάξωμα και σπορ διάκοσμο στο εσωτερικό. Οι βασικές βελτιώσεις κρύβονται κάτω από το καπό του πληθωρικού γερμανικού μοντέλου.
Η βάση είναι η C63 AMG αλλά το συγκεκριμένο δημιούργημα διαθέτει έναν V12 Biturbo κινητήρα με απόδοση 800 ίππους και 1.420 Nm ροπής!
Ο συγκεκριμένος κινητήρας προέρχεται από την S600 και έχει μεγαλώσει σε χωρητικότητα, φτάνοντας στα 6,3 λίτρα. Ανάμεσα στα τεχνικά χαρακτηριστικά ξεχωρίζει το τρομακτικό νούμερο της τελικής ταχύτητας, το οποίο είναι 370 km/h.
Βέβαια για να αποκτήσει κανείς αυτόν τον πύραυλο εδάφους, πρέπει να καταβάλει στη Γερμανία σχεδόν 600.000 ευρώ, νούμερο επίσης αρκετά τρομακτικό.
gocar.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου