Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Ford Focus 1.0l EcoBoost, το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο

Το πρώτο Ford Focus με κινητήρα 1.0l EcoBoost πέρασε από τη γραμμή παραγωγής του Saarlouis αυτή την εβδομάδα. Πρόκειται για το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο όχημα παραγωγής Ford και σηματοδοτεί ένα νέο σημείο αναφοράς στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Το Focus 1.0l EcoBoost 100PS προσφέρει κορυφαία οικονομία καυσίμου 4,8λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 109 γραμμ./χλμ. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού διατίθεται επίσης με το Focus 125PS που καταναλώνει 5λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 114γραμμ./χλμ.
 Πετυχαίνει πρότυπα επιδόσεων επιπέδου diesel, χάρη στη σταθερή καμπύλη ροπής των 170Nm μεταξύ 1.400 και 4.500σαλ.
 «Η παραγωγή του πρώτου Focus 1.0l EcoBoost είναι ένα σημαντικό ορόσημο για τη Ford» δήλωσε ο Stephen Odell, Chairman & CEO της Ford Ευρώπης. «Η δημιουργία ενός κινητήρα τόσο μικρού και αποδοτικού με πλούσια ισχύ και οδηγική απόλαυση για ένα μοντέλο της κατηγορίας του Focus φαινόταν απίθανη πριν από μερικά χρόνια».
 Ο νέος κινητήρας 1.0l EcoBoost παράγεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία. Η Ford έχει επενδύσει 134 εκατομμύρια Ευρώ στην εγκατάσταση μιας εξειδικευμένης high-tech γραμμής παραγωγής στο Εργοστάσιο Κινητήρων της Κολωνίας όπου κατασκευάζεται η νέα μονάδα. Αργότερα μέσα στη χρονιά, θα ξεκινήσει η παραγωγή του κινητήρα στην Craiova (Ρουμανία). Η Ευρωπαϊκή δυναμικότητα παραγωγής μπορεί να φτάσει τελικά στους 700.000 κινητήρες το χρόνο.
Ο 1.0l EcoBoost αποδεικνύει πόσο έχουν προοδεύσει η Ford καθώς και ολόκληρη η βιομηχανία αυτοκινήτου στη βελτίωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, μία τεχνολογία που χρησιμοποιείται πάνω από έναν αιώνα.
Για παράδειγμα, ο κινητήρας 2.9l του θρυλικού Model T είχε κατανάλωση 11,3λίτρα/100χλμ, αποδίδοντας 20PS – τιμές εντυπωσιακές για την εποχή εκείνη.
Ο κινητήρας 957cc της πρώτης γενιάς Ford Fiesta το 1976 είχε σχεδόν ίδιο κυβισμό με τον 1.0l EcoBoost. Ο EcoBoost όμως παράγει 64% περισσότερη ισχύ με 38% λιγότερη κατανάλωση.
Ο κινητήρας 1.0l EcoBoost εξελίχθηκε από ειδικούς της Ford σε όλη την Ευρώπη, ανάμεσα στους οποίους οι μηχανικοί του Ευρωπαϊκού Κέντρου Έρευνας & Προηγμένης Μηχανολογίας της Ford στο Aachen (Γερμανία) και του Τεχνικού Κέντρου του Dunton (Αγγλία).

Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα του onsitenews στο Facebook πατώντας εδώ

Το πρώτο Ford Focus με κινητήρα 1.0l EcoBoost πέρασε από τη γραμμή παραγωγής του Saarlouis αυτή την εβδομάδα. Πρόκειται για το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο όχημα παραγωγής Ford και σηματοδοτεί ένα νέο σημείο αναφοράς στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Το Focus 1.0l EcoBoost 100PS προσφέρει κορυφαία οικονομία καυσίμου 4,8λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 109 γραμμ./χλμ. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού διατίθεται επίσης με το Focus 125PS που καταναλώνει 5λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 114γραμμ./χλμ.
 Πετυχαίνει πρότυπα επιδόσεων επιπέδου diesel, χάρη στη σταθερή καμπύλη ροπής των 170Nm μεταξύ 1.400 και 4.500σαλ.
 «Η παραγωγή του πρώτου Focus 1.0l EcoBoost είναι ένα σημαντικό ορόσημο για τη Ford» δήλωσε ο Stephen Odell, Chairman & CEO της Ford Ευρώπης. «Η δημιουργία ενός κινητήρα τόσο μικρού και αποδοτικού με πλούσια ισχύ και οδηγική απόλαυση για ένα μοντέλο της κατηγορίας του Focus φαινόταν απίθανη πριν από μερικά χρόνια».
 Ο νέος κινητήρας 1.0l EcoBoost παράγεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία. Η Ford έχει επενδύσει 134 εκατομμύρια Ευρώ στην εγκατάσταση μιας εξειδικευμένης high-tech γραμμής παραγωγής στο Εργοστάσιο Κινητήρων της Κολωνίας όπου κατασκευάζεται η νέα μονάδα. Αργότερα μέσα στη χρονιά, θα ξεκινήσει η παραγωγή του κινητήρα στην Craiova (Ρουμανία). Η Ευρωπαϊκή δυναμικότητα παραγωγής μπορεί να φτάσει τελικά στους 700.000 κινητήρες το χρόνο.
Ο 1.0l EcoBoost αποδεικνύει πόσο έχουν προοδεύσει η Ford καθώς και ολόκληρη η βιομηχανία αυτοκινήτου στη βελτίωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, μία τεχνολογία που χρησιμοποιείται πάνω από έναν αιώνα.
Για παράδειγμα, ο κινητήρας 2.9l του θρυλικού Model T είχε κατανάλωση 11,3λίτρα/100χλμ, αποδίδοντας 20PS – τιμές εντυπωσιακές για την εποχή εκείνη.
Ο κινητήρας 957cc της πρώτης γενιάς Ford Fiesta το 1976 είχε σχεδόν ίδιο κυβισμό με τον 1.0l EcoBoost. Ο EcoBoost όμως παράγει 64% περισσότερη ισχύ με 38% λιγότερη κατανάλωση.
Ο κινητήρας 1.0l EcoBoost εξελίχθηκε από ειδικούς της Ford σε όλη την Ευρώπη, ανάμεσα στους οποίους οι μηχανικοί του Ευρωπαϊκού Κέντρου Έρευνας & Προηγμένης Μηχανολογίας της Ford στο Aachen (Γερμανία) και του Τεχνικού Κέντρου του Dunton (Αγγλία).

Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα του onsitenews στο Facebook πατώντας εδώ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου