Η τρόικα με το νέο Μνημόνιο προωθεί την άμεση απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών, προχωρώντας περαιτέρω τη διαδικασία που ξεκίνησε τον Μάιο του 2010....
ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ θεωρούν πως η απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών παραμένει χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα για τον καταναλωτή καθώς τόσο τα καύσιμα όσο και τα εμπορεύματα εξακολουθούν να διακινούνται με υψηλό κόστος. Βάσει του πρώτου Μνημονίου η απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών θα έπρεπε γίνει σταδιακά και θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2013, ωστόσο πλέον επιταχύνεται για τον Ιούνιο 2012.
Στο διάστημα που πέρασε από την εφαρμογή του νόμου 3887/2010 έχουν μεταβιβαστεί πάνω από 1.000 άδειες σε τιμές που αγγίζουν το μέσο όρο της Ευρώπης. Σήμερα οι ενδιαφερόμενοι έχουν δύο δυνατότητες για να αγοράσουν άδεια φορτηγού. Είτε από την πρωτογενή αγορά, μέσω των υπηρεσιών του υπουργείου Μεταφορών και των αποκεντρωμένων υπηρεσιών, που σήμερα για φορτηγά κοστίζει γύρω στις 45.000 ευρώ, είτε από ελεύθερες αγοραπωλησίες, όπου οι τιμές είναι πολύ χαμηλότερες.
Πάντως ιδιώτες που θέλουν να μπουν στον κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών κάνουν λόγο για «απελευθέρωση στα χαρτιά».
Θ. Κουκάκης
24h NewsRoom
ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ θεωρούν πως η απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών παραμένει χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα για τον καταναλωτή καθώς τόσο τα καύσιμα όσο και τα εμπορεύματα εξακολουθούν να διακινούνται με υψηλό κόστος. Βάσει του πρώτου Μνημονίου η απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών θα έπρεπε γίνει σταδιακά και θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2013, ωστόσο πλέον επιταχύνεται για τον Ιούνιο 2012.
Στο διάστημα που πέρασε από την εφαρμογή του νόμου 3887/2010 έχουν μεταβιβαστεί πάνω από 1.000 άδειες σε τιμές που αγγίζουν το μέσο όρο της Ευρώπης. Σήμερα οι ενδιαφερόμενοι έχουν δύο δυνατότητες για να αγοράσουν άδεια φορτηγού. Είτε από την πρωτογενή αγορά, μέσω των υπηρεσιών του υπουργείου Μεταφορών και των αποκεντρωμένων υπηρεσιών, που σήμερα για φορτηγά κοστίζει γύρω στις 45.000 ευρώ, είτε από ελεύθερες αγοραπωλησίες, όπου οι τιμές είναι πολύ χαμηλότερες.
Πάντως ιδιώτες που θέλουν να μπουν στον κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών κάνουν λόγο για «απελευθέρωση στα χαρτιά».
Θ. Κουκάκης
24h NewsRoom
Η τρόικα με το νέο Μνημόνιο προωθεί την άμεση απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών, προχωρώντας περαιτέρω τη διαδικασία που ξεκίνησε τον Μάιο του 2010....
ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ θεωρούν πως η απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών παραμένει χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα για τον καταναλωτή καθώς τόσο τα καύσιμα όσο και τα εμπορεύματα εξακολουθούν να διακινούνται με υψηλό κόστος. Βάσει του πρώτου Μνημονίου η απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών θα έπρεπε γίνει σταδιακά και θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2013, ωστόσο πλέον επιταχύνεται για τον Ιούνιο 2012.
Στο διάστημα που πέρασε από την εφαρμογή του νόμου 3887/2010 έχουν μεταβιβαστεί πάνω από 1.000 άδειες σε τιμές που αγγίζουν το μέσο όρο της Ευρώπης. Σήμερα οι ενδιαφερόμενοι έχουν δύο δυνατότητες για να αγοράσουν άδεια φορτηγού. Είτε από την πρωτογενή αγορά, μέσω των υπηρεσιών του υπουργείου Μεταφορών και των αποκεντρωμένων υπηρεσιών, που σήμερα για φορτηγά κοστίζει γύρω στις 45.000 ευρώ, είτε από ελεύθερες αγοραπωλησίες, όπου οι τιμές είναι πολύ χαμηλότερες.
Πάντως ιδιώτες που θέλουν να μπουν στον κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών κάνουν λόγο για «απελευθέρωση στα χαρτιά».
Θ. Κουκάκης
24h NewsRoom
ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ θεωρούν πως η απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών παραμένει χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα για τον καταναλωτή καθώς τόσο τα καύσιμα όσο και τα εμπορεύματα εξακολουθούν να διακινούνται με υψηλό κόστος. Βάσει του πρώτου Μνημονίου η απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών θα έπρεπε γίνει σταδιακά και θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2013, ωστόσο πλέον επιταχύνεται για τον Ιούνιο 2012.
Στο διάστημα που πέρασε από την εφαρμογή του νόμου 3887/2010 έχουν μεταβιβαστεί πάνω από 1.000 άδειες σε τιμές που αγγίζουν το μέσο όρο της Ευρώπης. Σήμερα οι ενδιαφερόμενοι έχουν δύο δυνατότητες για να αγοράσουν άδεια φορτηγού. Είτε από την πρωτογενή αγορά, μέσω των υπηρεσιών του υπουργείου Μεταφορών και των αποκεντρωμένων υπηρεσιών, που σήμερα για φορτηγά κοστίζει γύρω στις 45.000 ευρώ, είτε από ελεύθερες αγοραπωλησίες, όπου οι τιμές είναι πολύ χαμηλότερες.
Πάντως ιδιώτες που θέλουν να μπουν στον κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών κάνουν λόγο για «απελευθέρωση στα χαρτιά».
Θ. Κουκάκης
24h NewsRoom
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου