Με μαλακή υφασμάτινη οροφή και σχεδιασμό που θα θυμίζει το Fiat 500C
Τα νέα που διαρρέουν θέλουν το premium Α1 της Audi να έχει και ανοικτή έκδοση, η οποία θα χρησιμοποιεί μαλακή υφασμάτινη οροφή.
Με το A1 η Audi θέλει να κερδίσει ένα σεβαστό μερίδιο στην κατηγορία των premium μικρών, και όπως όλα δείχνουν θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για τα το επιτύχει.
Αυτό τουλάχιστον φαίνεται τόσο από τις υπόλοιπες εκδόσεις όπως το Sportback, το «ειδικό» A1 Quattro των 265 ίππων που δείχνει μέχρι που μπορεί να φτάσει το μικρό μοντέλο, αλλά και από την πλατφόρμα που θα δείξει τις περαιτέρω ικανότητες της, με τη μορφή του Q1 crossover.
Η τελευταία είδηση όμως έρχεται από το γερμανικό ειδικό Τύπο που θέλει την Audi να χρησιμοποιεί μαλακή υφασμάτινη οροφή για την ανοικτή έκδοση του Α1.
Ο σχεδιασμός αναμένεται να θυμίζει το Fiat 500C, όμως δεν είναι γνωστό το πώς ακριβώς θα λειτουργεί, αφού η μορφή δεν έχει επισημοποιηθεί ακόμη.
Το σημαντικό είναι ότι εάν η Audi ακολουθήσει αυτή τη λογική στο μικρό μοντέλο της, τόσο το κόστος εξέλιξης της οροφής θα παραμείνει χαμηλό, όσο και η στιβαρότητα του αμαξώματος θα κινείται σε υψηλό επίπεδο.
Πηγή: autotriti.gr
Με το A1 η Audi θέλει να κερδίσει ένα σεβαστό μερίδιο στην κατηγορία των premium μικρών, και όπως όλα δείχνουν θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για τα το επιτύχει.
Αυτό τουλάχιστον φαίνεται τόσο από τις υπόλοιπες εκδόσεις όπως το Sportback, το «ειδικό» A1 Quattro των 265 ίππων που δείχνει μέχρι που μπορεί να φτάσει το μικρό μοντέλο, αλλά και από την πλατφόρμα που θα δείξει τις περαιτέρω ικανότητες της, με τη μορφή του Q1 crossover.
Η τελευταία είδηση όμως έρχεται από το γερμανικό ειδικό Τύπο που θέλει την Audi να χρησιμοποιεί μαλακή υφασμάτινη οροφή για την ανοικτή έκδοση του Α1.
Ο σχεδιασμός αναμένεται να θυμίζει το Fiat 500C, όμως δεν είναι γνωστό το πώς ακριβώς θα λειτουργεί, αφού η μορφή δεν έχει επισημοποιηθεί ακόμη.
Το σημαντικό είναι ότι εάν η Audi ακολουθήσει αυτή τη λογική στο μικρό μοντέλο της, τόσο το κόστος εξέλιξης της οροφής θα παραμείνει χαμηλό, όσο και η στιβαρότητα του αμαξώματος θα κινείται σε υψηλό επίπεδο.
Πηγή: autotriti.gr
Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα του onsitenews στο Facebook πατώντας εδώ
Με μαλακή υφασμάτινη οροφή και σχεδιασμό που θα θυμίζει το Fiat 500C
Τα νέα που διαρρέουν θέλουν το premium Α1 της Audi να έχει και ανοικτή έκδοση, η οποία θα χρησιμοποιεί μαλακή υφασμάτινη οροφή.
Με το A1 η Audi θέλει να κερδίσει ένα σεβαστό μερίδιο στην κατηγορία των premium μικρών, και όπως όλα δείχνουν θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για τα το επιτύχει.
Αυτό τουλάχιστον φαίνεται τόσο από τις υπόλοιπες εκδόσεις όπως το Sportback, το «ειδικό» A1 Quattro των 265 ίππων που δείχνει μέχρι που μπορεί να φτάσει το μικρό μοντέλο, αλλά και από την πλατφόρμα που θα δείξει τις περαιτέρω ικανότητες της, με τη μορφή του Q1 crossover.
Η τελευταία είδηση όμως έρχεται από το γερμανικό ειδικό Τύπο που θέλει την Audi να χρησιμοποιεί μαλακή υφασμάτινη οροφή για την ανοικτή έκδοση του Α1.
Ο σχεδιασμός αναμένεται να θυμίζει το Fiat 500C, όμως δεν είναι γνωστό το πώς ακριβώς θα λειτουργεί, αφού η μορφή δεν έχει επισημοποιηθεί ακόμη.
Το σημαντικό είναι ότι εάν η Audi ακολουθήσει αυτή τη λογική στο μικρό μοντέλο της, τόσο το κόστος εξέλιξης της οροφής θα παραμείνει χαμηλό, όσο και η στιβαρότητα του αμαξώματος θα κινείται σε υψηλό επίπεδο.
Πηγή: autotriti.gr
Με το A1 η Audi θέλει να κερδίσει ένα σεβαστό μερίδιο στην κατηγορία των premium μικρών, και όπως όλα δείχνουν θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για τα το επιτύχει.
Αυτό τουλάχιστον φαίνεται τόσο από τις υπόλοιπες εκδόσεις όπως το Sportback, το «ειδικό» A1 Quattro των 265 ίππων που δείχνει μέχρι που μπορεί να φτάσει το μικρό μοντέλο, αλλά και από την πλατφόρμα που θα δείξει τις περαιτέρω ικανότητες της, με τη μορφή του Q1 crossover.
Η τελευταία είδηση όμως έρχεται από το γερμανικό ειδικό Τύπο που θέλει την Audi να χρησιμοποιεί μαλακή υφασμάτινη οροφή για την ανοικτή έκδοση του Α1.
Ο σχεδιασμός αναμένεται να θυμίζει το Fiat 500C, όμως δεν είναι γνωστό το πώς ακριβώς θα λειτουργεί, αφού η μορφή δεν έχει επισημοποιηθεί ακόμη.
Το σημαντικό είναι ότι εάν η Audi ακολουθήσει αυτή τη λογική στο μικρό μοντέλο της, τόσο το κόστος εξέλιξης της οροφής θα παραμείνει χαμηλό, όσο και η στιβαρότητα του αμαξώματος θα κινείται σε υψηλό επίπεδο.
Πηγή: autotriti.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου