H Toyota, εδώ και πολλά χρόνια, κυριαρχεί στην υβριδική τεχνολογία. Διαθέτει την πληρέστερη γκάμα οικολογικών αυτοκινήτων και επενδύει απίστευτα ποσά στην εξέλιξη των νέων συστημάτων κίνησης. Το ανανεωμένο Toyota Prius το είδα για πρώτη φορά στο περσινό σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Πρόσεξα πολλές λεπτομέρειες και εκτίμησα την προσπάθεια που έγινε για να βελτιωθεί η εμφάνισή του, καθώς και η εικόνα του εσωτερικού χώρου. Έμφαση δόθηκε, επίσης, στον ανασχεδιασμό του μπροστινού τμήματος.
Το πακέτο περιλαμβάνει νέο εμπρός προφυλακτήρα, μεγαλύτερο αεραγωγό, νέα φανάρια με διαφανή κρύσταλλα και ανανεωμένη διάταξη λυχνιών LED. Ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα. Στον εσωτερικό χώρο οι προσπάθειες επικεντρώθηκαν στην αναβάθμιση της αντιληπτής ποιότητας. Τα καλύτερα υλικά, η προσθήκη φιλέτων αλουμινίου και η καλύτερη προσαρμογή των επιμέρους τμημάτων είναι τα σημαντικότερα νέα στοιχεία. Μου άρεσαν τα νέα συστήματα ενημέρωσης του οδηγού για την κατανάλωση, τα οποία μετράνε τη μέση κατανάλωση του τρέχοντος και των προηγούμενων 5 μηνών.
Στόχος
Ο οδηγός ορίζει έναν στόχο κατανάλωσης και την τρέχουσα τιμή καυσίμου. Όταν η πραγματική κατανάλωση είναι χαμηλότερη της προκαθορισμένης τιμής, η ένδειξη παρουσιάζει την οικονομία που έχει επιτευχθεί. Παρακολούθησα και την επίδειξη των ικανοτήτων της νέας μονάδας πολυμέσων με 11 ηχεία,φωνητική αναγνώριση, καταχώρηση προορισμού με μία κίνηση, αναζήτηση και αναπαραγωγή μουσικής και αναζήτηση και κλήση τηλεφωνικών επαφών. Επίσης, ενσωματώνει λειτουργίες αποστολής και λήψης e-mail. Στο τεχνολογικό υπόβαθρο ξεχωρίζουν η αυξημένη ακαμψία αμαξώματος, η νέα ρύθμιση της ανάρτησης, οι βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης και στην ηχομόνωση.
Δεν έχει γίνει καμία αλλαγή στο υβριδικό σύστημα κίνησης. Παραμένει ο βενζινοκινητήρας 1.800 κ.εκ. και ο ισχυρός ηλεκτρικός κινητήρας. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στους 136 ίππους.
Μέση κατανάλωση 3,9 λίτρα/ 100χλμ. – έχει τις λιγότερες εκπομπές ρύπων στην κατηγορία του. Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 29.250 ευρώ. Είναι το πρώτο υβριδικό που θα διατίθεται σύντομα σε άλλες δύο εκδόσεις, με διαφορετικό εμπορικό προσανατολισμό: Prius+ και Prius Plug-in Hybrid.
ΠΗΓΗ: Realnews
Το πακέτο περιλαμβάνει νέο εμπρός προφυλακτήρα, μεγαλύτερο αεραγωγό, νέα φανάρια με διαφανή κρύσταλλα και ανανεωμένη διάταξη λυχνιών LED. Ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα. Στον εσωτερικό χώρο οι προσπάθειες επικεντρώθηκαν στην αναβάθμιση της αντιληπτής ποιότητας. Τα καλύτερα υλικά, η προσθήκη φιλέτων αλουμινίου και η καλύτερη προσαρμογή των επιμέρους τμημάτων είναι τα σημαντικότερα νέα στοιχεία. Μου άρεσαν τα νέα συστήματα ενημέρωσης του οδηγού για την κατανάλωση, τα οποία μετράνε τη μέση κατανάλωση του τρέχοντος και των προηγούμενων 5 μηνών.
Στόχος
Ο οδηγός ορίζει έναν στόχο κατανάλωσης και την τρέχουσα τιμή καυσίμου. Όταν η πραγματική κατανάλωση είναι χαμηλότερη της προκαθορισμένης τιμής, η ένδειξη παρουσιάζει την οικονομία που έχει επιτευχθεί. Παρακολούθησα και την επίδειξη των ικανοτήτων της νέας μονάδας πολυμέσων με 11 ηχεία,φωνητική αναγνώριση, καταχώρηση προορισμού με μία κίνηση, αναζήτηση και αναπαραγωγή μουσικής και αναζήτηση και κλήση τηλεφωνικών επαφών. Επίσης, ενσωματώνει λειτουργίες αποστολής και λήψης e-mail. Στο τεχνολογικό υπόβαθρο ξεχωρίζουν η αυξημένη ακαμψία αμαξώματος, η νέα ρύθμιση της ανάρτησης, οι βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης και στην ηχομόνωση.
Δεν έχει γίνει καμία αλλαγή στο υβριδικό σύστημα κίνησης. Παραμένει ο βενζινοκινητήρας 1.800 κ.εκ. και ο ισχυρός ηλεκτρικός κινητήρας. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στους 136 ίππους.
Μέση κατανάλωση 3,9 λίτρα/ 100χλμ. – έχει τις λιγότερες εκπομπές ρύπων στην κατηγορία του. Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 29.250 ευρώ. Είναι το πρώτο υβριδικό που θα διατίθεται σύντομα σε άλλες δύο εκδόσεις, με διαφορετικό εμπορικό προσανατολισμό: Prius+ και Prius Plug-in Hybrid.
ΠΗΓΗ: Realnews
Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα του onsitenews στο Facebook πατώντας εδώ
H Toyota, εδώ και πολλά χρόνια, κυριαρχεί στην υβριδική τεχνολογία. Διαθέτει την πληρέστερη γκάμα οικολογικών αυτοκινήτων και επενδύει απίστευτα ποσά στην εξέλιξη των νέων συστημάτων κίνησης. Το ανανεωμένο Toyota Prius το είδα για πρώτη φορά στο περσινό σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Πρόσεξα πολλές λεπτομέρειες και εκτίμησα την προσπάθεια που έγινε για να βελτιωθεί η εμφάνισή του, καθώς και η εικόνα του εσωτερικού χώρου. Έμφαση δόθηκε, επίσης, στον ανασχεδιασμό του μπροστινού τμήματος.
Το πακέτο περιλαμβάνει νέο εμπρός προφυλακτήρα, μεγαλύτερο αεραγωγό, νέα φανάρια με διαφανή κρύσταλλα και ανανεωμένη διάταξη λυχνιών LED. Ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα. Στον εσωτερικό χώρο οι προσπάθειες επικεντρώθηκαν στην αναβάθμιση της αντιληπτής ποιότητας. Τα καλύτερα υλικά, η προσθήκη φιλέτων αλουμινίου και η καλύτερη προσαρμογή των επιμέρους τμημάτων είναι τα σημαντικότερα νέα στοιχεία. Μου άρεσαν τα νέα συστήματα ενημέρωσης του οδηγού για την κατανάλωση, τα οποία μετράνε τη μέση κατανάλωση του τρέχοντος και των προηγούμενων 5 μηνών.
Στόχος
Ο οδηγός ορίζει έναν στόχο κατανάλωσης και την τρέχουσα τιμή καυσίμου. Όταν η πραγματική κατανάλωση είναι χαμηλότερη της προκαθορισμένης τιμής, η ένδειξη παρουσιάζει την οικονομία που έχει επιτευχθεί. Παρακολούθησα και την επίδειξη των ικανοτήτων της νέας μονάδας πολυμέσων με 11 ηχεία,φωνητική αναγνώριση, καταχώρηση προορισμού με μία κίνηση, αναζήτηση και αναπαραγωγή μουσικής και αναζήτηση και κλήση τηλεφωνικών επαφών. Επίσης, ενσωματώνει λειτουργίες αποστολής και λήψης e-mail. Στο τεχνολογικό υπόβαθρο ξεχωρίζουν η αυξημένη ακαμψία αμαξώματος, η νέα ρύθμιση της ανάρτησης, οι βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης και στην ηχομόνωση.
Δεν έχει γίνει καμία αλλαγή στο υβριδικό σύστημα κίνησης. Παραμένει ο βενζινοκινητήρας 1.800 κ.εκ. και ο ισχυρός ηλεκτρικός κινητήρας. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στους 136 ίππους.
Μέση κατανάλωση 3,9 λίτρα/ 100χλμ. – έχει τις λιγότερες εκπομπές ρύπων στην κατηγορία του. Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 29.250 ευρώ. Είναι το πρώτο υβριδικό που θα διατίθεται σύντομα σε άλλες δύο εκδόσεις, με διαφορετικό εμπορικό προσανατολισμό: Prius+ και Prius Plug-in Hybrid.
ΠΗΓΗ: Realnews
Το πακέτο περιλαμβάνει νέο εμπρός προφυλακτήρα, μεγαλύτερο αεραγωγό, νέα φανάρια με διαφανή κρύσταλλα και ανανεωμένη διάταξη λυχνιών LED. Ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα. Στον εσωτερικό χώρο οι προσπάθειες επικεντρώθηκαν στην αναβάθμιση της αντιληπτής ποιότητας. Τα καλύτερα υλικά, η προσθήκη φιλέτων αλουμινίου και η καλύτερη προσαρμογή των επιμέρους τμημάτων είναι τα σημαντικότερα νέα στοιχεία. Μου άρεσαν τα νέα συστήματα ενημέρωσης του οδηγού για την κατανάλωση, τα οποία μετράνε τη μέση κατανάλωση του τρέχοντος και των προηγούμενων 5 μηνών.
Στόχος
Ο οδηγός ορίζει έναν στόχο κατανάλωσης και την τρέχουσα τιμή καυσίμου. Όταν η πραγματική κατανάλωση είναι χαμηλότερη της προκαθορισμένης τιμής, η ένδειξη παρουσιάζει την οικονομία που έχει επιτευχθεί. Παρακολούθησα και την επίδειξη των ικανοτήτων της νέας μονάδας πολυμέσων με 11 ηχεία,φωνητική αναγνώριση, καταχώρηση προορισμού με μία κίνηση, αναζήτηση και αναπαραγωγή μουσικής και αναζήτηση και κλήση τηλεφωνικών επαφών. Επίσης, ενσωματώνει λειτουργίες αποστολής και λήψης e-mail. Στο τεχνολογικό υπόβαθρο ξεχωρίζουν η αυξημένη ακαμψία αμαξώματος, η νέα ρύθμιση της ανάρτησης, οι βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης και στην ηχομόνωση.
Δεν έχει γίνει καμία αλλαγή στο υβριδικό σύστημα κίνησης. Παραμένει ο βενζινοκινητήρας 1.800 κ.εκ. και ο ισχυρός ηλεκτρικός κινητήρας. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στους 136 ίππους.
Μέση κατανάλωση 3,9 λίτρα/ 100χλμ. – έχει τις λιγότερες εκπομπές ρύπων στην κατηγορία του. Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 29.250 ευρώ. Είναι το πρώτο υβριδικό που θα διατίθεται σύντομα σε άλλες δύο εκδόσεις, με διαφορετικό εμπορικό προσανατολισμό: Prius+ και Prius Plug-in Hybrid.
ΠΗΓΗ: Realnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου